PARTNER PORTALU

Zwroty z Answear.com obsługiwane w Żabkach przez Pocztę Polską

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2021 11:46

Zwroty z Answear.com obsługiwane w Żabkach przez Pocztę Polską fot. Answear.com

Poczta Polska udostępniła w całej sieci sklepów Żabka możliwość nadawania przesyłek oraz pilotażową opcję zwrotu towarów kupionych online w Answear.com

- Od kilku lat rozwijamy sieć punktów odbioru, których chcemy mieć 20 tys. do końca 2022 roku. Punkty te, takie jak sieć sklepów Żabka, stają się miejscem, w którym klienci mogą wygodnie wysłać paczki. Tę opcję rozwijamy wspólnie z Żabka Polska Sp. z o.o. - podkreśla dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski.

Poczta ma 13 tys. 600 punktów odbiorów przesyłek.

Przesyłki Poczty Polskiej w sklepach Żabka można odbierać już od 2017 roku. Ale oprócz odbioru przesyłek, istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis https://paczki.zabka.pl/ - zarówno z opcją dostawy pod wskazany adres, jak również z opcją odbioru w wybranym sklepie z tej sieci. Przesyłkę można opłacić online, a następnie zanieść do sklepu Żabka.

Zdaniem dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska Przemysława Tomaszewskiego konsumenci coraz częściej korzystają z zakupów online.

- Potwierdza to rosnące zainteresowanie możliwością odbioru przesyłek w sklepach naszej sieci - w 2020 roku w sklepach Żabka obsłużyliśmy kilkadziesiąt procent więcej paczek niż w ubiegłym roku. Klienci doceniają wygodę i możliwość szybkiego odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów w swoim osiedlowym sklepie, blisko domu - wskazał.

Operator dodaje, że od niedawna Poczta Polska wraz z Żabką oraz partnerem PointPack wprowadziła pilotażowy projekt zwrotu towarów kupionych online. 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9096
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.