Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zysk e-platformy winnicalidla.pl spadł do 8 tys. zł

Spóła Delta Marketing Services, która prowadzi e-sklep winnicalidla.pl w roku obrotowym 2020/2021 odnotowała przychody na poziomie 310 tys. zł, zysk - 8,2 tys. zł, a suma bilansowa spółki - 316 tys. zł,
Reklama

Rok wcześniej, czyli w roku finansowym 2019/2020 te dane wyglądały następująco: Przychody ze sprzedaży - 344 tys. zł. Zysk - 48,4 tys. zł. Suma bilansowa - 242 tys. zł. 

Właścicielem spółki Delta Marketing Services jest Lidl sp. z o.o., zaś członkami zarządu spółki są Piotr Michaś, Michał Nowaczyk i Konrad Senger (od stycznia 2021).

Z początkiem listopada 2017 roku Lidl Polska uruchomił platformę do rezerwowania win on-line: winnicalidla.pl. Asortyment obejmował na początku 82 pozycje wybrane przez somelierów. Klient, który zarejestrował się na platformie, mógł wybrać sklep, w którym odbierze zamówione wino, płacąc w kasie. Wówczas Lidl informował, że w Polsce 20 proc. konsumentów kupuje wina co najmniej raz w miesiącu, a 10 proc. z nich robi zakupy w Lidlu. Kupujący wina to konsumenci o znacznie wyższym dochodzie oraz wykształceniu. To do nich stworzono platformę winnicalidla.pl.

Według raportu Nielsena Polacy w 2020 roku wydali na wina 3,6 mld zł. Z danych GfK wynika, że kategoria wino w ciągu pierwszych 5 miesięcy 2021 zanotowała wzrost wydatków o 21% (podczas gdy w 2020 było to +9% vs. 2019), głównie za sprawą większej liczby nabywców, ale także rosnącej częstotliwości zakupów, jak również wolumenu na zakup.

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.