Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zysk JD.com spadł o 95 proc.

W drugim kwartale przychody chińskiego giganta handlu elektronicznego JD.com ponownie gwałtownie wzrosły, ale jego zyski mocno spadły: o 95 proc.
Reklama

532 miliony aktywnych klientów

Całkowite obroty chińskiego giganta e-commerce wzrosły o ponad 26 proc. do 253,8 mld juanów (prawie 35 mld euro). Przychody z usług (marketplace, reklama itp.) wzrosły bardziej niż przychody ze sprzedaży produktów.

Spadek zysków jest uderzający: wynik operacyjny wyniósł 300,8 mln juanów (40 mln euro), w porównaniu do 5,0 mld juanów w tym samym okresie ubiegłego roku. Spadek o co najmniej 95 procent wynika wyłącznie z wyników spółek powiązanych grupy, takich jak JD Logistics i wszelkich nowych biznesów. Handel detaliczny JD.com wciąż jest bardzo dochodowy- zysk operacyjny wyniósł 5,97 miliarda juanów (780 milionów euro).

Chiński gigant e-commerce nie podał żadnych dalszych szczegółów. Firma informuje, że liczba aktywnych klientów wzrosła o ponad 27 proc. do 532 mln.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.