• Mięsożerca 2016-05-02 23:01:48

    Jak zwykle Polak mądry po szkodzie. Budzimy się jak nam pogłowie świnek spadło z 20 do ok. 11 mln i dawno przestaliśmy być liderem w produkcji mięsa wieprzowego w Europie.

    Dobrze, że obowiązkowe jest znakowanie mięsa krajem pochodzenia - klient ma łatwy dostęp do informacji i warunki do podjęcia świadomej decyzji. Wciąż jednak duża część mięsa jest sprzedawana w sklepach tradycyjnych, w tzw. luzie, bez oznaczeń.

    I jeszcze taka refleksja. Do niedawna znakowanie żywności symbolem kraju uważane to było za przejaw nacjonalizmu i ograniczało konkurencję w postaci towarów z pozostałych państw UE. Między innymi tym sposobem (a także umiejętnie prowadzoną polityką hodowlaną i cenową Niemiec) mamy to co mamy na rodzimym rynku mięsa wieprzowego.

  • Marta 2016-05-02 15:59:55

    Kupuję tam gdzie mam taniej . Kurczaki kupuję w polskich ubojniach , mięso różnie. Czasami kupuję pół świnki w polskiej ubojni, czasami jak dziś w LIdlu.Kupuję też w sklepie , którego właściciel ma ubojnię ,ale rzadko, bo jest za drogo , Gdy kupuję wieksze ilości chcę mieć taniej . Masło irlandzkie przywożę regularnie z Niemiec . W Polsce jest za drogie,a producent polskiego masla nie chciał wysłać mi zbiorczego opakowania po cenie hurtowej . Poza tym nie odpowiadają mi kostki 200 gramowe. Z NIemiec przywożę 250 gramowe.




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6017
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.