PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

  • bakbar 2016-08-31 17:18:25

    takie działania umożliwia ogromna przestrzeń w marży,

    koncerny wlały paliwo to teraz jadą,



    teoretycznie gdyby paliwo się skończyło to nie pojadą, ale zamiast przestać tankować to ustawiają się w kolejce żeby dolać bo przecież tak najłatwiej kupić udziały

  • Handlowiec 2016-08-30 22:48:06

    Ta wojna cenowa to czysty dumping który zgodnie z Ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów jest niedozwolony i podlega wysokiej karze którą skutecznie powinien egzekwować od Lidia i Biedronki UOKiK !!!

  • bakbar 2016-08-30 15:14:21

    tutaj nie trzeba "znać liczb"

    bierze się raporty ac nielsena i wybiera się jakąś popularną, masową kategorię np. herbaty i patrzymy jak wygląda rynek:



    poprzedni rok udział dyskontów w rynku 34,4%,

    obecny rok udział dyskontów w rynku 38,6%

    oczywiście wzrost udziałów dyskontów o spektakularne + 4,2% w rok jest wypracowany kosztem innych bo cała kategoria nie odnotowuje wzrostów i jest wokół zera



    OK widzimy, że dyskonty są przegrzane, ale jak bardzo i czy to postępuje? no to zmieniamy na ostatni okres i co widzimy?

    że dyskonty mają już 40,1% udziału w rynku herbat



    i bijemy brawo i gratulujemy głupoty osób, które hodują sobie mega przeciwnika, bo to co teraz wyprawiają to nic z tym co będą wyprawiać za 3-4 lata




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6026
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,29

  • Śr

    4,31

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.