PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

  • obserwator rynku 2020-02-15 22:27:07

    Dino mocno zadłużone. Pewnie zabraknie finansowania na dalszy rozwój, bo banki mogą wstrzymać kredytowanie i zacznie się duży problem. Delikatesy to sieć niejednorodna. Trochę franczyzy, która słabo się rozwija, trochę własnych sklepów, które są ciągle źle zarządzane.

  • Tadziu 2020-02-15 21:33:14

    Dino traktuje pracowników jak niewolników ,żadnej premii na święta,żadnego socjalu na wczasy,zabrali premie za frekwencję,urlopy w sezonie tylko 1 tydzien,z jednym wekkendem.podobno mają system socjalny ale niewolno o tym mówić.praca ciężka i niewdzięczna ,ale w rankingach stoi wysoko ,tylko za krwawice ludzi

  • Demografia 2020-02-15 18:30:03

    Dino to faktycznie taka nowoczesna tradycja taki Lewiatan tylko scentralizowany, z średniej, czy dużej wielkości marketem większych szans nie ma ponieważ nie jest w stanie dostarczyć takiej listy asortymentowej i takiej roznorodnosci w akcjach. Dodatkowo opiera się na bardzo taniej pracy 6 dni w tygodniu na zmiany, a przy niedoborze pracowników osob chętnych do takiego kołchozu coraz mniej. Może Ukraińcy załatają dziure. Niemniej demografia w małych miastach swoje już zaczyna robić a zmiany tylko przyspieszaja więc finalnie skazani są najpierw na dużą korektę cen w górę bo z pustego w małej miejscowości i Salomon nie naleje albo zwyczajnie zamknięcie części sklepów.

  • Obserwator 2020-02-15 12:20:17

    Artykuł sponsorowany, za Dino stoi biznes Zachodni, nie nakręcajcie się

  • Dinuś 2020-02-15 10:48:18

    Dino rośnie jak grzyby po deszczu, ale pracownikom ucinają premię po podwyżkach najniższej krajowej, wymagania coraz większe, w końcu może PIP się tym zajmie. Pracownicy Dino traktowani jak śmieci

  • Rs 2020-02-15 08:47:15

    Autor, z nieznanych powodów pomija (może artykuł sponsorowany) największego gracza w tym segmencie czyli sieć Lewiatan. Przecież wartość sprzedaży tego gracza jest podobna jak razem obu omawianych sieci.

  • Pracowałam 2020-02-15 07:54:11

    To w jak szybkim tempie rozwija się Dino jest zaskakujące. Jest jednak jedno "ale".

    Pracownicy Dino nie są szanowani, nie są ujęci w planie rozwoju firmy. To tylko woły do brudnej, ciężkiej i mało satysfakcjonującej finansowo pracy. Przez dwa lata byłam takim pracownikiem. Byłam szczęśliwa, że piatowalam w markecie stanowisko zastępcy kierownika. I nagle buuum. Kierownik regionalny miał w dupie co się dzieje, jak organizujemy pracę, nie interesowały jej nasze problemy. "Radźcie sobie" tak słyszeliśmy. Liczyły się tylko cyfry i wyniki kontroli, żeby tylko Ona miała premie. Otwierają się kolejne markety, ludzi brak do pracy i my jesteśmy ciągani do pomocy.... I tak w kółko, pomoc w marketach w obrębie 50km od miejsca zamieszkania.

    I coś pękło. Odeszlam. W ciągu tych dwóch lat obserwowałam jak wiele wartościowych ludzi odeszło z Dino, ludzi którzy mogli utrzymać sklepy na pewnym standardzie obsługi klienta, ludzie którzy chcieli pracować a byli blokowani przez pseudo regionalnego, w którym było zero uczuć.

  • ZAWIEDZIONY 2020-02-14 19:49:58

    Dino tak tak polski kapitał i dno dla jego pracowników Niemiec i Portugalczyk lepiej troszczą się o pracownikow od nowo Bogackiego polaczka

  • Znawca 2020-02-14 15:26:59

    Lansują jakiegoś młokosa że niby znawca. A co miasta,region, województwo to inne sieci z segmentu delikatesowego i to tam Polacy robią główne zakupy. Gdzieś top markety, gdzieś topazy a jeszcze w innym regionie spray, lewiatany, pss-y, czy lokalnie jakieś carosy, arhelany, merca itp

  • Agnieszka Gónicka Inquiry 2020-02-14 13:54:57

    Nieprawda. Obie sieci konkuruj a przede wszystkim z Biedronką i Lidlem, a także z hipermarketami. Delikatesy Centrum dodatkowo z Lewiatanem, a Dino - z Netto. Chętnych zapraszam po dane na ten temat


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    14,99

  • Śr

    9,88

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7712
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.