Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

6,6 mln zł na sejmową restaurację

Obecny ajent lokalu z sejmową restauracją ma prowadzić swoją działalność tylko do końca stycznia 2018 roku. Po tym czasie lokal zostanie przejęty przez Kancelarię Sejmu - informuje serwis PulsHR za gazetą"Fakt".
Reklama

Inwestycja pochłonie aż 6,6 mln zł i będzie się składała z dwóch restauracji oraz cocktail baru. Do tego celu potrzebne będzie zatrudnienie 50 kucharzy i kelnerów. Nabór ma prowadzić Kancelaria Sejmu.

Do tych doniesień odniosło się Centrum Informacyjne Sejmu. Co ciekawe, CIS nie dementuje informacji "Faktu", a jedynie argumentuje zasadność powstania nowej restauracji. W komunikacie czytamy:

"(...) to właśnie media, które informowały o wcześniejszych komplikacjach związanych z funkcjonowaniem sejmowego cateringu, niejako rozpoczęły dyskusję o potrzebie zmian w tej kwestii w Sejmie. Zmiana nastąpiła, ale jak widać zadowolić reporterów nie sposób. Zaznaczamy też, że z restauracji sejmowej korzystają nie tylko politycy, ale także goście Sejmu (w tym wycieczki szkolne), urzędnicy oraz pracujący na Wiejskiej dziennikarze (...)".

Całość na PulsHR

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.