Agencja Jarosława Kuźniara wesprze rozwój firmy Skłodowscy

We współpracy ze Skłodowskimi agencja Kuźniar Media opracowała strategię komunikacji dla marki i jest odpowiedzialna za prowadzenie szeroko rozumianych działań komunikacyjnych, w tym za obsługę kanałów Social
Media, działania PR, realizację eventów oraz produkcję contentu (m.in. wideo, animacje, podcasty) i szkolenia. Ważne jest też budowanie relacji z mediami branżowymi i organizacjami branżowymi, jak Forum Rynku Spożywczego i Handlu czy Polskim Towarzystwem Wspierania Przedsiębiorczości.
- Odpowiadamy za budowanie marki zgodnie z jej wartościami. Ze względu na dynamiczny rozwój naszego klienta na rynku francuskim i plany dotyczące rynku polskiego, Skłodowscy zdecydowali się na kompleksowe wsparcie Kuźniar Media. Stawiamy na dobry storytelling, bo to opowieść współcześnie rodzi zaangażowanie. Technologia ułatwianawiązywanie kontaktów i relacji, ale dopiero zgrabne poruszanie się w online i offline, z przemyślaną strategią, przynosi oczekiwane rezultaty – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel i CEO Kuźniar Media.
Wspólne marketingowe cele Skłodowskich i Kuźniar Media? Komunikowanie aktywności marki zgodne z jej wartościami: zrównoważony rozwój, ograniczanie wpływu na środowisko, edukacja w kontekście świadomej
konsumpcji i zrównoważonego gospodarowania żywnością, budowanie spójnego wizerunku marki wśród dystrybutorów i podmiotów gastronomicznych, przygotowywanie przestrzeni do współpracy z firmami dystrybucyjnymi i sieciami handlowymi oraz zmiana podejścia klientów do mrożenia mięsa.