Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Agnieszka Mielczarek na FRSiH: Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na środowisko i zmieniający się klimat

Kuchnia zmienia się. Wynika to z rewolucji dotyczącej trendów żywieniowych To co dzieje się na polskiej scenie gastro trochę jest opóźnione w porównaniu z tym, co dzieje się na świecie – powiedziała Agnieszka Mielczarek, coach żywienia, współwłaścicielka cateringu dietetycznego Bistrobox podczas debaty zatytułowanej #Horeca Trends Talks – czym żyje polska scena gastro” w trakcie XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Reklama

Agnieszka Mielczarek zwróciła uwagę na zainteresowanie jedzeniem i poszukiwanie informacji na ten temat w sieci.

– Okazało się, że przez 2 lata mój kanał na youtube.com obejrzało 6 milionów osób, świadczy to o tym, że treści dotyczące jedzenie są poszukiwane w sieci. Jest potrzeba zmiany sposobu żywienia. Jedzenie na światowym youtube.com jest 5 kategorią wśród najbardziej oglądanych. Oznacza to, że jedzenie jest dla nas ważne cały czas. Nie zmienia się trend na zdrowe jedzenie – oceniła.

W trakcie debaty Agnieszka Mielczarek przeanalizowała światowe trendy, wśród których dominują kiszonki. Kolejne miejsca zajęły bezalkoholowe drinki, misa mocy, herbaty funkcjonalne, produkty od lokalnych dostawców, bezmięsne mięso, brinner – czyli 4 posiłek między obiadem a kolacją i brain food czyli jedzenie dla umysłu. Agnieszka Mielczarek odniosła się również do nurtu wege.

– Jedzenie wege nie jest tylko trendem. Powody przechodzenia ludzi na bycie wege zmieniają się. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagi na środowisko i zmieniający się klimat, a przede wszystkich czynniki wpływające na  zmianę klimatu jak np. przemysł – powiedziała.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.