Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Amerykańska marka otworzyła lokal w Warszawie. Znamy menu i ceny

Po otwarciu pierwszych dwóch restauracji Popeyes - we Wrocławiu i Szczecinie, 21 września ruszył lokal Popeyes w Warszawie, w Złotych Tarasach. Do końca roku sieć planuje otwarcie jeszcze dwóch kolejnych restauracji w Warszawie.
Reklama

Popeyes - klimat Nowego Orleanu ze smakami Luizjany 

- Warszawska scena kulinarna jest jedną z najbogatszych i najciekawszych w Polsce. Tak urozmaiconej oferty nie ma żadne inne miasto w kraju. Nie może w niej zatem zabraknąć słynnych smaków Luizjany i marki Popeyes - mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes.

Hit Popeyes to Chicken Sandwich w kilku odsłonach:
- klasyczny lub pikantny za 19,95 pln
- Deluxe (w wersji łagodnej i pikantnej) za 25,95 pln
- Coleslaw Chicken Sandwich (w wersji łagodnej i pikantnej) za 23,95 pln
- Fillet Nuggets; kawałki piersi z kurczaka (panierowane i smażone ręcznie) za 5 szt.15,95 pln
- średnie frytki Cajun za porcję 100 g. 9,95 pln
- Classic Chicken Wrap i Spicy Chicken Wrap, czyli 2 kawałki kurczaka marynowane w mieszance przypraw z Luizjany, z sosem majonezowym, sałatą i pomidorem zawinięte w tortillę za 19,95 pln,
- Popeyes Biscuit klasyczne, amerykańskie maślane ciastko serwowane z miodem za 7,95 pln
- Yuzu Premium Shake o smaku azjatyckiej cytryny Yuzu z bitą śmietaną i kruszonymi ciasteczkami 400 ml za 15,95 pln
Do każdego zestawu napoje Pepsi w cenie.

Popeyes w centrum handlowym Złote Tarasy 

- Złote Tarasy to unikalne centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu stolicy, które od początku swojej działalności skupia się na rozbudowaniu portfolio najemców – mówi Maciej Sanetra, dyrektor CH Złote Tarasy, Cushman & Wakefield. Tym bardziej cieszy nas, że Popeyes wybrał Złote Tarasy na pierwszą w Warszawie lokalizację swojej restauracji – zaznacza.

Popeyes powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością są smaki dziedzictwa Luizjany.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum