Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Analitycy: Model biznesowy AmRestu staje się coraz bardziej nastawiony na cyfryzację

- Naszym zdaniem, model biznesowy AmRestu staje się coraz bardziej nastawiony na cyfryzację, co powinno przełożyć się na wzrost przychodów oraz poprawę efektywności operacyjnej, a w efekcie pozwolić obniżyć koszty działania restauracji. Ponadto oczekujemy, że AmRest w najbliższym czasie nie dokona kolejnych akwizycji i skupi się na integracji przejętych ostatnio sieci restauracji, co powinno spowodować wzrost rentowności spółki – oceniają analitycy Ipopema Securities.
Reklama

Analitycy, w raporcie z 4 października, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla AmRestu od zalecenia "kupuj" i ustalili wartość godziwą jednej akcji tej spółki na 51,20 zł.

Jak oczekują, AmRest poprzez swoje zaangażowanie w spółce Glovo (która ostatnio kupiła pizzaportal. pl), będzie rozwijał się w segmencie dostaw jedzenia.

- Na rynkach, na których Glovo nie jest obecne, AmRest będzie współpracował z lokalnymi partnerami, co powinno pozwolić poszerzyć bazę klientów i w rezultacie zwiększyć sprzedaż - napisano w raporcie.

Ipopema Securities ocenia, że spółka poprawi swoją rentowność głównie za sprawą działalności w Europie Zachodniej.

- Po przejęciu SushiShop, które miało miejsce około rok temu sądzimy, że synergie wynikające z optymalizacji tego biznesu powinny się pojawić na początku 2020 roku - napisano w raporcie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.