Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bary i restauracje podczas Mundialu mają 20 proc. więcej dostaw niż zwykle

Stuart, platforma logistyczna B2B, przyjrzała się segmentowi dostaw gastronomicznych w czasie trwającego mundialu. Według szacunków firmy, dni meczowe oznaczają wzmożone zapotrzebowanie na jedzenie z dostawą do domu, a Polacy najchętniej zamawiają wówczas pizzę i posiłki typu fast food.
Reklama
  • Pizza i dania typu fast food to najchętniej zamawiane przez Polaków pozycje w czasie piłkarskich Mistrzostw Świata.
  • W meczowe dni bary i restauracje mogą liczyć nawet na 20% więcej dostaw niż zwykle, z pikiem do 35% w trakcie samych rozgrywek – wynika z danych Stuart.
  • Największy do tej pory skok odnotowano w trakcie meczu Polska-Meksyk, kiedy klienci złożyli wśród współpracujących z platformą restauracji o około 1/3 zamówień więcej niż w statystycznym dniu w roku.

Mundial dobrym czasem dla gastronomicznych dostaw

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez YouGov, co trzeci konsument podczas Mistrzostw Świata chętniej niż zwykle weźmie pod uwagę zamówienie dań na wynos, ale 70 proc. badanych nie chce czekać na dostawę dłużej niż 45 minut.

Nagły wzrost zamówień to nie tylko większe zarobki restauratorów, ale i możliwe problemy logistyczne.

– Działający w branży B2B partnerzy logistyczni są w stanie zapewnić usługę dostaw na dużą skalę i na najwyższym poziomie. Skalowanie operacji logistycznych i zastosowanie elementów automatyzacji procesu przez firmę logistyczną pozwala znacząco ograniczyć koszt dostaw – wyjaśnia Agnieszka Majewska, general manager w Stuart.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum