Bolt Food i Dotykačka rozszerzają możliwości obsługi zamówień z dostawą dla gastronomii

Dzięki integracji, nie ma potrzeby używania oddzielnego tabletu do obsługi zamówień – usprawnia to pracę w lokalu oraz eliminuje potencjalne błędy. Użytkownik, bezpośrednio z poziomu Dotykački, może modyfikować swoją ofertę dostępną w aplikacji Bolt Food, a wszystkie zamówienia przychodzące są automatycznie przetwarzane w systemie. Integracja zautomatyzowała między innymi przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.
- W Bolt Food stawiamy biznes naszych partnerów na pierwszym miejscu. Z myślą o nich szukamy rozwiązań, które ułatwią prowadzenie restauracji lub pozwolą obniżyć koszty. Integracja z systemem Dotykačka wpisuje się w te założenia – pomoże restauracjom zarządzać dużym wolumenem zamówień, wesprze je w zakresie zarządzania menu i udostępni niezbędne analizy– mówi Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka NIEOGRANICZONA. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food.