Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Browar Cieszyn wyłącznym dostawcą piwa dla Spodka i MCK w Katowicach

Nie od dziś wiadomo, że Śląsk dobrym piwem stoi. Już wkrótce będą mogli się o tym przekonać goście wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowe Centrum Kongresowe oraz Halę Widowiskowo-Sportową Spodek, ponieważ to właśnie regionalny Browar Cieszyn został oficjalnym i wyłącznym dostawcą złotego trunku dla dwóch obiektów zarządzanych przez Grupę PTWP.
Reklama

Na Śląsku piwo stanowi istotny element tradycji i kultury, czego dowodem są dobrze prosperujące browary tradycyjnie warzące piwo najwyższej jakości. Takim miejscem niewątpliwie jest Browar Cieszyn, który za pośrednictwem oficjalnych catererów na wyłączność dostarczać będzie ten napój na imprezach organizowanych w katowickim MCK-u i Spodku.

Browar z historią

Początki Browaru Cieszyn sięgają XIX wieku – został on wybudowany przez arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga w 1846 r. Nazwa „Zamkowy” przylgnęła do browaru wybudowanego na wzgórzu zamkowym, w sąsiedztwie habsburskiego zamku. Cieszyn posiadał długie tradycje piwowarskie. Już od XV wieku istniał tu browar mieszczański, w którym produkowano piwo w niewielkich ilościach. Około 1840 roku, tuż przy zamku, rozpoczęto budowę nowoczesnego na tamte czasy browaru, który miał zająć się produkcją piwa pilzneńskiego na większą skalę. Budowę ukończono w 1846 roku. Piwo z Cieszyna szybko stało się popularne nie tylko w Księstwie Cieszyńskim, ale w całej monarchii habsburskiej.

Dziś Browar Cieszyn oferuje piwa tworzone w tradycyjny sposób, w niewielkiej skali, w miejscu, w którym wiedza przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Marka respektuje tradycje i dba o zachowanie metod procesu warzenia, co ma odzwierciedlenie w jakości.

– Browar ma wspaniałą tradycję i historię. Jest miejscem działającym codziennie od 176 lat! Warto więc szukać do współpracy wyjątkowych partnerów o równie bogatej historii. Nie ukrywam, że współpraca, którą zaczynamy, wynika z mojego sentymentu do Spodka. Ta katowicka hala to spora część mojego życia, towarzyszące wizytom emocje, pamiętne wspaniałe imprezy i przeżycia. To cenne, że dwie tak mocne marki ze wspaniałą tradycją łączą się biznesowo. Zarówno nam, jak i zarządcy Spodka, zależy na tym, aby lokalna historia była pomostem do dzisiejszych opowieści, oferując atrakcyjną ofertę dla współczesnego odbiorcy – mówi Adam Leda, prezes zarządu Browaru Zamkowego Cieszyn.

Jakość wymogiem obustronnym

Nie tylko dla Browaru Cieszyn jakość stanowi podstawę działań. Takim wymogiem kieruje się również Grupa PTWP, która zainicjowała współpracę.

– Bardzo dobrze zdajemy sprawę z tego, że to, co dostarczamy, ma ogromny wpływ nie tylko na odbiór obiektu, ale i na odbiór organizatora. Dbamy o to, żeby zapewnić spójną jakość usług, które oferujemy – m.in. są to kwestie cateringowe i napojów – mówił Marcin Stolarz, prezes firmy PTWP Event Center, operatora Spodka i Międzynarodowego Centrum Kongresowego, podczas HoReCa TrendTalks organizowanych w trakcie minionej, 15. edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Warto również podkreślić, że Grupa PTWP, oprócz najwyższej jakości, stawia także na różnorodność, niszowość i regionalność produktów oferowanych podczas swoich wydarzeń, co stanowiło dodatkowy argument decydujący o zaangażowaniu do współpracy właśnie Browaru Cieszyn.

Połączenie sił zaowocuje efektem synergii

Dla obu partnerów istotne są także wypracowane relacje i wspólne pomysły na eventy, które zostaną zorganizowane w niedalekiej przyszłości. Zalążek współpracy, którą Grupa PTWP nawiązała z Browarem Cieszyn, stanowi historyczny aspekt obydwu obiektów – Browaru i Spodka, które od zawsze funkcjonowały pod szyldem tradycji i historii. Dzięki temu, że Grupa PTWP nie tylko organizuje eventy, ale również nie boi się wychodzić przed szereg i kreować trendów, połączenie sił tak zbliżonych do siebie mentalnością marek ma szansę zaowocować efektem synergii i stworzyć uczestnikom wydarzeń szansę zakosztowania kultury Śląska w całej okazałości. Dla Browaru to także okazja do wzmacniania rozpoznawalności marki wśród bywalców imprez masowych oraz uczestników wydarzeń biznesowych i kongresów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum