Cateringoo pozyskało 2 mln zł na dalszy rozwój

Cateringoo działa na zasadzie marketplace’u, łącząc firmy cateringowe z klientem biznesowym. Platforma online pozwala na porównanie ofert wielu dostawców i zamówienie cateringu przez internet.
Firma powstała półtora roku temu, a latem 2019 roku połączyła się z konkurencyjnym startupem Caterfly, spółką z portfolio Daftcode. Od funduszu KnowledgeHub pozyskał 2 miliony złotych na umocnienie swojej pozycji w Warszawie oraz na wyjście ze swoją ofertą do Wrocławia i Krakowa – gdzie rozbudowuje zespoły sprzedażowe. Środki od inwestora Cateringoo przeznaczy również na promocję i rozbudowę platformy.
– Ponad 60% klientów pozyskanych w pierwszych miesiącach nadal korzysta z naszych usług – mówi Natalia Myszkowska. – Rośnie też średnia wartość zamówienia, która obecnie wynosi ponad 2000 zł. Rozszerzyliśmy sieć dostawców. Urósł również zespół, który przez niecały rok powiększył się z 3. do 12. osób – podsumowuje 2019 rok COO Cateringoo, Karol Lasota.
W lutym Cateringoo wypuściło kolejną wersję platformy online. Teraz klienci mogą samodzielnie wymieniać pozycje menu na takie, które lepiej im pasują. - Od momentu wprowadzenia nowych rozwiązań miesięczna częstotliwość zamawiania przez aktywnych klientów wzrosła trzykrotnie – komentuje zmiany w produkcie technologicznym szef zespołu technologicznego w Cateringoo, Szymon Czarnecki. – Cieszymy się, że Cateringoo zdecydowało się na połączenie ze startupem powstającym w Daftcode. W serwisie można wybierać i dostosowywać oferty do potrzeb danej firmy i formatu spotkania, dopełnić płatności i faktur oraz komunikować się z dostawcami – mówi Paweł Seweryn, CEO Daftcode.
Wśród stałych klientów Cateringoo są wymagające firmy, które regularnie zamawiają catering na spotkania biznesowe: The Boston Consulting Group, Allen Overy, Booksy, czy Packhelp.