PARTNER PORTALU

Coffeedesk zakończył rok przychodem na poziomie 78,7 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2021 09:46

Blisko 40 tys. nowych klientów, ponad 95 tys. kilogramów sprzedanej kawy, 523 pozyskanych inwestorów - kawowy omnichannel z Kołobrzegu zamknął 2020 rok z rekordowym przychodem 78,7 mln złotych.

Choć ubiegły rok upłynął głównie pod znakiem #zostańwdomu, Coffeedesk przekonał Polaków, by jednocześnie zostali home baristami. Tęsknota za kawą jak z kawiarni czy z biurowego ekspresu sprawiła, że klienci chętniej inwestowali w akcesoria do parzenia i przyrządzania ulubionego napoju. Marka odnotowała rekordowe wzrosty sprzedaży m.in. w kategorii spieniaczy do mleka (wzrost o blisko 600 proc.).

Kluczowym wydarzeniem dla marki była udana kampania crowdfundingowa - Coffeedesk zebrał 2 miliony złotych na swoje strategiczne cele i zyskał 523 akcjonariuszy. W październiku 2020 roku zrealizowano pierwszy z crowdfundingowych celów - marka otworzyła swój trzeci showroom.
Pełny wyzwań rok Coffeedesk zakończył z rekordowym przychodem 78,7 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.