Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Crazy Dog tworzy nowe koncepty franczyzowe

Do tej pory franczyzobiorcy Crazy Dog mogli otworzyć swój biznes w formacie w pełni wyposażonej, mobilnej przyczepy. Teraz do oferty weszły dwa nowe warianty współpracy: lokal stacjonarny i punkt w strefie food court w galerii handlowej.
Reklama

– Rozszerzenie oferty konceptów było podyktowane potrzebami, jakie zgłaszały nam osoby zainteresowane współpracą. Znając swój lokalny rynek gastronomiczny, widziały one potencjał sprzedażowy, na przykład w pobliskiej galerii handlowej czy w lokalu usytuowanym w innym atrakcyjnym miejscu w okolicy. To właśnie z myślą o nich opracowaliśmy kolejne warianty prowadzenia Crazy Dog – tłumaczy Radosław Charubin, współwłaściciel sieci.

Koncepty franczyzowe Crazy Dog

Obecnie do wyboru są więc trzy koncepty.
Punkt stacjonarny to najbardziej spersonalizowana forma współpracy z siecią. Zakłada ona stworzenie niezależnego lokalu w pasażu handlowym, kamienicy czy na dużym osiedlu. Projekt urządzenia i wystroju powstaje według wytycznych sieci. Franczyzobiorca dokonuje adaptacji lokalu i po odbyciu szkolenia może rozpocząć działalność.
Drugim wariantem jest punkt w galerii handlowej. Tutaj także niezbędna jest adaptacja przestrzeni i obrandowanie jej według standardów marki. Koncept ten wyróżnia fakt, że zapewnia on stały przepływ ludzi.
Ostatnim modelem współpracy jest mobilna przyczepa gastronomiczna. To w pełni wyposażony punkt, który franczyzobiorca może kupić, wziąć w leasing lub wynająć. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest fakt, że nie trzeba dokonywać żadnych dodatkowych prac adaptacyjnych – właściciel otrzymuje w pakiecie biznes gotowy do zarabiania. Ponadto można zmienić lokalizację punktu praktycznie w dowolnym momencie.

 

 


– Wybór optymalnej formy działalności to kwestia bardzo indywidualna. Dlatego każdy franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie w tym zakresie. Jesteśmy w stanie doradzić mu najbardziej korzystne rozwiązanie, biorąc pod uwagę zakładaną kwotę inwestycji czy potencjał danej lokalizacji. Dodatkowo posiadamy własną bazę około 300 miejsc w Polsce, sprawdzonych przez nas pod kątem sprzedażowym. Partnerzy sieci mogą też skorzystać z atrakcyjnych form finansowania – mówi Radosław Charubin.
Kwota inwestycji w każdym wariancie zaczyna się od 25 tysięcy złotych. Szacowane zyski kształtują się na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum