Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Druga kawiarnia Starbucks w Galaxy Centrum w Szczecinie

Starbucks umacnia swoją pozycję w Szczecinie i otwiera czwartą kawiarnię w tym mieście. Nowy lokal znajduje się w rozbudowanej części galerii Galaxy Centrum i jest drugą kawiarnią marki w tym miejscu. To już kolejny przykład, gdy Starbucks decyduje się rozwijać dwie kawiarnie w jednym centrum handlowym.
Reklama

Nowoczesne centra handlowe to lokalizacje kluczowe dla Starbucks. Dzięki ich popularności sieć ma szansę dotrzeć do dużej grupy gości, którzy coraz częściej wybierają galerie na miejsce swoich spotkań ze znajomymi, odwiedzając je nie tylko podczas zakupów.
– Druga kawiarnia Starbucks w Galaxy Centrum pokazuje, że marka nieustannie poszerza swoją dostępność dla gości - mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska. – Takie rozwiązanie funkcjonuje już i sprawdza się m.in. w Krakowie czy Poznaniu. Dwie kawiarnie w jednym centrum handlowym to wygoda dla naszych stałych Gości, którzy odwiedzają nas regularnie oraz okazja na przyciągnięcie do Starbucks także tych, którzy spontanicznie podejmują decyzję o miejscu spotkania – dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.