Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s uczestnikiem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Anna Borys-Karwacka dyrektor ds. korporacyjnych, McDonald’s weźmie udział w debacie inauguracyjnej Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się 3-4 listopada br.
Reklama

Anna Borys-Karwacka weźmie udział w sesji pt. "Koronakryzys – czas wizjonerów i skutecznych rozwiązań w branży spożywczej". Tematyka sesji to:

· Nowa rzeczywistość branży spożywczej – jak szybko dopasować się do zachodzących zmian?
Czy kryzysy wzmacniają? Jak COVID-19 umocnił sektor produkcji żywności? Co zdemaskowała pandemia?
· Czego realnie potrzebują i będą potrzebować producenci żywności i jej konsumenci?
·  Trendy i formaty, które zdały egzamin w trakcie lockdownu. Skuteczne zarządzanie ofertą
·  Szybki szturm na online – sprzedaż, komunikacja, marketing
· To nie jest koniec świata, to tylko kryzys! Czeka nas ewolucja zachowań konsumenckich, a nie rewolucja?
· Nie ma odwrotu od innowacji i nowych trendów. Które są najbardziej wyraźne?

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Przebieg wszystkich debat, dzięki realizacji przez studio telewizyjne, wszyscy zainteresowani będą mogli śledzić w ramach internetowych transmisji, m.in. w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Forum Rynku Spożywczego i Handlu na przestrzeni lat osiągnęło pozycję największej konferencji poświęconej sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce. Co roku w debatach udział biorą przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy.

Debaty, realizowane przez studio telewizyjne oraz w formie interaktywnego uczestnictwa online, przybiorą dynamiczne formy. W programie rozmowy 1:1, warsztaty, mikrodebaty, rozmowy o aktualnej sytuacji w branży spożywczej, handlowej i HoReCa.

Triumf zaufania, lokalności i bezpieczeństwa – tak w skrócie można podsumować wyjątkowy rok 2020. Jak te hasła przekładają się na rzeczywistość firm spożywczych i handlowych? Dowiemy się podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum