Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor Transgourmet opowiada o przyszłości polskiej gastronomii na FRSIH

Zenon Badyra, dyrektor sprzedaży Transgourmet Polska, podczas HorecaTrendsTalks odpowiedział m.in. o działalności Transgourmet w Polsce, relacjach między dostawcą a przedsiębiorcami z sektora HoReCa oraz o przyszłości gastronomii.
Reklama

– Transgourmet Polska to firma o kapitale szwajcarskim. W Polsce jesteśmy operatorem dwóch marek: Transgourmet oraz Selgros. Transgourmet jest dostawcą do gastronomii. Naszymi klientami są sieci gastronomiczne, restauracje, kawiarnie, cateringi itp. To jest nasz podstawowy kor biznesu – powiedział Zenon Badyra.

 Transgourmet: pandemia wpłynęła na zmianę naszego asortymentu

Dyrektor ocenił wpływ pandemii na relacje między dostawcą a sektorem HoReCa.

– Pandemia wpłynęła bardzo mocno na gastronomię, na naszych klientów i partnerów, ale także na nas. I była to dla nas cenna i trudna nauka, bo jako dystrybutor musieliśmy radzić sobie z rożnymi potrzebami. Nasza oferta towarów była bardzo duża i przez to po 13 marca 2020 roku zostaliśmy z gigantycznymi stokami różnych produktów. To był początek zmian naszych decyzji, jak mamy budować nasz asortyment i naszą dalszą ofertę. Zoptymalizowaliśmy asortyment i celujemy w to, aby ściśle współpracować z naszymi dostawcami, czyli producentami i ten asortyment jest stale optymalizowany – wyjaśnił.

– Ten rok również pokazuje nasze inne działania, bo potrzeba rynku zmienia się. Widzimy potrzeby innych kategorii produktowych. Pandemia wywołała w nas chęć, aby wprowadzać nowe produkty między innymi convenience, czyli dań gotowych lub częściowo przetworzonych, bo jest to przyszłość gastronomii i w tym kierunku branża będzie zmierzać, ponieważ to jest czas i pieniądze, a i oferta tych produktów będzie stale się poprawiać – dodał.

Latem 2021 HoReCa wróciła do stanu sprzed pandemii

Zenon Badyra podczas HorecaTrendsTalks potwierdził odbudowę sektora HoReCa w ciągu ostatniego pół roku.

– Druga połowa maja 2021 otworzyła wiele sektorów. Z każdym tygodniem biznes rósł. Lipiec i sierpień to te miesiące, w których HoReCa wróciła do stanu sprzed pandemii, a nawet trochę więcej, bo była ta potrzeba spotykania się na zewnątrz z rodziną i ze znajomymi. Nasze obroty i naszych partnerów biznesowych dynamicznie rosły. Potwierdzam, że to jest moment restartu gastronomii, która pokazała, że ma się dobrze, ale ona jest inna niż przed pandemią. Część naszych partnerów nie funkcjonuje. Powstały nowe projekty, część się zamknęła lub przekształciła swoje biznesy. Jest dużo zmian na rynku. W trzecim kwartale tego roku gastronomia żyła bardzo dobrze i to jest dobry kierunek, aby wróciła w pełni zdrowa. Trudno powiedzieć, co będzie jutro. Czy nie będzie lockdownów – stwierdził.

Całość na horecatrens.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.