PARTNER PORTALU

Ekspert: Kryzys w social mediach może wiele kosztować biznesy gastronomiczne

www.portalspozywczy.pl 19 kwietnia 2018 12:52

– Social media dają szansę, aby skutecznie za nieduże pieniądze wypromować swój lokal i zbudować lojalność klientów. Ale są też narzędziem, w którym oburzenie może nabrać siły huraganu. Jeden błąd może być przyczyną utraty biznesu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.

Jak przyznaje Jacek Sadowski, social media są dziś ważne dla każdego biznesu. Dla gastronomii mają jednak o tyle dużą wagę, że biznes ten jest wyjątkowo wrażliwy na ruch. Znaczny spadek gości w lokalu wywołany sytuacją kryzysową w mediach społecznościowych może w skrajnych przypadkach nawet zaprzepaścić cały biznes. Z drugiej strony jest to też niezwykle skuteczne źródło do promowania marki.

– Social media mają bardzo skuteczne narzędzia targetujące i geolokalizujące, w związku z czym za nieduże pieniądze możemy stworzyć markę generującą zadowalający obrót. To się sprawdza. Budujemy lokalną społeczność. Dzisiaj pierwsze, co robimy w nowym miejscu, to szukamy informacji oraz opinii w internecie. Konsumenci używają mediów społecznościowych do wyboru knajp – tłumaczy prezes Demo Effective Launching.

Zagrożenie wiąże się z nieopanowaniem sytuacji kryzysowych w socialu. Co istotne, nie ma tu znaczenia, czy sami mamy profil czy nie. Zagrożenie i tak jest. – Bez względu na to, czy my jesteśmy w social mediach, to social media są i oddziałują. Nasi klienci są w social mediach. W związku z tym jakakolwiek wpadka, zawirowania mogą wywołać prawdziwy huragan. Informacje rozchodzą się błyskawicznie – podkreśla Jacek Sadowski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9205
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,39

  • Śr

    4,78

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.