PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Fitkurier – nowy koncept franczyzowy, związany z cateringiem dietetycznym

Autor: dlahandlu.pl 5 grudnia 2019 14:21

Fitkurier – nowy koncept franczyzowy, związany z cateringiem dietetycznym Fot. materiały prasowe

Firma Mastergrupa, właściciel sieci pizzerii Stopiątka, uruchomiła nowy koncept franczyzowy Fitkurier związany z cateringiem dietetycznym. Miesięczny zysk z działalności jednego punktu Fitkurier może wynieść nawet 40 tys. zł. Spółka szacuje, że do końca przyszłego roku pod szyldem Fitkurier pojawi się 15 placówek.

Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy oraz spółki Fitkurier szacuje, że na koniec bieżącego roku dochód spółek będzie większy od ubiegłorocznego o 30% proc. – W przyszłym roku spodziewamy się jeszcze lepszych wyników. Rozwój nowej sieci wzmocni obroty prawdopodobnie nawet do 20% proc. Wszystko jednak zależy od realizacji prognoz sprzedaży pojedynczych punktów Fitkurier – mówi Marcin Ciesielski.

Po roku działalności standardowy punkt Fitkurier z obsługi 150 klientów powinien generować 40 tys. zł zysku. – Jest to realny wynik, ponieważ franczyzobiorcy, zanim uruchomią biznes otrzymują od nas gotową bazę klientów. W ten sposób partnerzy zarabiają już od pierwszego dnia działalności – mówi Marcin Ciesielski. Firma prowadzi intensywną kampanię promocyjną każdego punktu co najmniej miesiąc przed jego otwarciem oraz później kontynuuje ją wraz z partnerem. Dzięki temu franczyzobiorcy mają stały dopływ nowych klientów.  

Koszt inwestycji w punkt Fitkurier bez remontu lokalu wynosi około 80 tys. zł. Tyle trzeba mieć w gotówce. Pozostałą część można sfinansować z kredytu, leasingu lub dotacji. Otwarcie placówki trwa zazwyczaj miesiąc, a czas zwrotu z zainwestowanej gotówki inwestycji franczyzodawca szacuje na 12 do 16 miesięcy. – Mamy już dwie umowy franczyzowe, natomiast do końca przyszłego roku pod szyldem Fitkurier pojawi się 15 placówek – zapewnia Marcin Ciesielski.

Szybki rozwój notuje również sieć pizzerii Stopiątka, która w 2019 roku powiększyła wynik sprzedaży o 35 proc. Do stycznia 2020 roku w sieci będzie ponad 60 punktów Stopiątka. – To nasz flagowy koncept, który zajmuje już szeregi najmocniejszych graczy w segmencie pizzerii – mówi Marcin Ciesielski. Stopiątka ma dwa formaty – restauracyjny i mniejszy w pełni zautomatyzowany, który działa pod szyldem Stopiątka Factory. – Stopiątka Factory funkcjonuje jak mała fabryka, wyposażona w maszynę taśmową, na której odbywa się produkcja pizzy. Pizzeria jest niewielka bo do 70 mkw. oraz zatrudnia zmianowo dwóch pracowników – mówi Marcin Ciesielski. Pomysł na Stopiątkę Factory powstał z potrzeby rozwoju w miejscach z dużym natężeniem ruchu, gdzie liczy się czas obsługi klienta i koszty najmu lokali oraz ograniczenie kosztów pracowniczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.