PARTNER PORTALU

Food delivery mocną składową e-handlu

28 maja 2021 12:33

Rynek food delivery jest bardzo mocną składową e-handlu. To taki segment gospodarki, który można liczyć w „psich latach” – mówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Jak mówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang, rynek food delivery to taki segment gospodarki, który można liczyć w „psich latach” – wszystko, co się w nim wydarza, jest kilkukrotnie szybsze. Już przed pandemią rynek dowozów notował dwucyfrowe wzrosty (ok. 20 proc.). Pandemia jeszcze dodatkowo bardzo mocno przyspieszyła jego rozwój.

– Najnowsze raporty mówią o tym, że w zeszłym roku urósł ponad 40 proc., a cały rynek w Polsce wynosi ok. 10 mld złotych. Dynamika jest bardzo duża, ale zarazem są to bardzo duże wyzwania dla przedstawicieli rynku, żeby w tak dynamicznym środowisku móc się odnaleźć – przyznaje.

Większym segmentem e-commerce jest tylko moda i ubrania. Drugie miejsce zajmuje już food delivery.

Więcej na horecatrends.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9633
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,78

  • Śr

    2,96

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.