Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Food delivery mocną składową e-handlu

Rynek food delivery jest bardzo mocną składową e-handlu. To taki segment gospodarki, który można liczyć w „psich latach” – mówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.
Reklama

Jak mówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang, rynek food delivery to taki segment gospodarki, który można liczyć w „psich latach” – wszystko, co się w nim wydarza, jest kilkukrotnie szybsze. Już przed pandemią rynek dowozów notował dwucyfrowe wzrosty (ok. 20 proc.). Pandemia jeszcze dodatkowo bardzo mocno przyspieszyła jego rozwój.

– Najnowsze raporty mówią o tym, że w zeszłym roku urósł ponad 40 proc., a cały rynek w Polsce wynosi ok. 10 mld złotych. Dynamika jest bardzo duża, ale zarazem są to bardzo duże wyzwania dla przedstawicieli rynku, żeby w tak dynamicznym środowisku móc się odnaleźć – przyznaje.

Większym segmentem e-commerce jest tylko moda i ubrania. Drugie miejsce zajmuje już food delivery.

Więcej na horecatrends.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum