Food Fyrtel w Posnanii wprowadza kolejne koncepty kulinarne

- Utworzenie Food Fyrtla było odpowiedzią na potrzeby poznaniaków i mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Według raportu GfK z badań przeprowadzonych na zlecenie Posnanii w 2021 roku, blisko połowa ankietowanych jako motywację do częstszych wizyt w Posnanii wskazywała większą i bardziej zróżnicowaną ofertę restauracji, barów i kawiarni – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. - Zmieniające się trendy i oczekiwania klientów były podstawową motywacją do stworzenia w Posnanii kolejnej nowoczesnej i atrakcyjnej dla konsumentów strefy gastronomicznej – dodaje.
Food Fyrtel jest zaaranżowany w formie food hallu i otwarty przez cały rok, 7 dni w tygodniu. W strefie znajduje się 18 punktów gastronomicznych, które serwują dania kuchni z całego świata. Zgodnie z ideą food hallu oferowane jedzenie jest proste i wywodzi się głównie z kultury ulicznej, do czego spójnie nawiązuje również sama nazwa Food Fyrtel.
Nie tylko dla gości z daleka
Atutem Food Fyrtla jest wyjątkowo atrakcyjna lokalizacja. Posnania znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nowo powstających osiedli mieszkaniowych na poznańskich Ratajach, na których docelowo zamieszka około 140 tys. osób. Dodatkowo w odległości 800 metrów zlokalizowany jest Campus Politechniki Poznańskiej dla 21 tys. studentów. Ogromnie ważny jest również dojazd do Food Fyrtla. Klienci zmotoryzowani mają do dyspozycji bezpłatny parking. W okolicy Posnani nie brakuje infrastruktury rowerowej i przystanków komunikacji miejskiej. Obok Posnanii znajduje się też dworzec autobusowy, który obsługuje także połączenia podmiejskie i regionalne.

Czytaj więcej
Ruszyła strefa Food Fyrtel w PosnaniiWięcej niż strefa gastronomiczna
Food Fyrtel to nie tylko jedzenie, ale również wydarzenia zaprojektowane zgodnie z ideą #Food #People #Fun. Wnętrza w industrialnym klimacie, niezobowiązująca atmosfera, jedzenie i szereg wydarzeń towarzyszących to elementy, które sprawiają, że Food Fyrtel to miejsce do spędzania wolnego czasu dla klientów z różnych grup docelowych. W poniedziałki odbywa się Pub Quiz, wtorek to czas wydarzeń sportowych, w środy jedzenie umila DJ Set, czwartki to czas na karaoke, a piątek to tematyczne imprezy z DJ’em. Sobota jest okazją do posłuchania muzyki na żywo, a niedziela to czas dla rodzin z dziećmi.

Strategia komunikacji
Otwarcie Food Fyrtla było atrakcyjnym wydarzeniem zarówno dla poznaniaków, jak i mieszkańców aglomeracji. Gościem specjalnym podczas otwarcia była restauratorka i gwiazda TVN, Magda Gessler. Nie zabrakło również popularnych influencerów z kategorii "foodie", a wśród nich duetu Mytujemy cieszącego się ogromnym uznaniem mieszkańców Poznania i okolic.
Działania odpowiednio dobranych influencerów specjalizujących się w tematyce gastronomicznej i lifestylowej są stałym, bardzo ważnym elementem kampanii promującej Food Fyrtel. Liczne relacje, posty, oznaczenia oraz rzetelne i merytoryczne materiały z odwiedzin Food Fyrtla pozwalają skutecznie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców.
Strategia bezpośrednio przekłada się na wysokie zasięgi w Social Mediach. W niespełna trzy miesiące działalności informacje dotyczące Food Fyrtla dotarły do ponad 2 mln odbiorców mediów społecznościowych, a liczba interakcji w tym okresie na Facebooku i Instagramie wyniosła ponad 65 tys.
Istotne są również działania z zakresu Real Time Marketingu związane z pojawiającymi się na bieżąco wydarzeniami takimi jak trwający w grudniu Mundial, święta czy Walentynki. Doskonała oferta i dynamiczne działania marketingowe przekładają się na bardzo dobre wyniki biznesowe. Od otwarcia Food Fyrtel odwiedziło prawie 200 000 klientów, a wartość średniego paragonu wzrosła o 32%.
Więcej tego, co dobre
Food Fyrtel stawia na różnorodność i rozszerzanie oferty gastronomicznej najemców, dlatego w najbliższej przyszłości wprowadzone zostaną kolejne koncepty kulinarne. W marcu wystartuje również aplikacja lojalnościowa Embargo, która będzie dostępna dla wszystkich najemców.
– Sukces Food Fyrtla w Posnanii to efekt synergii nowoczesnego konceptu gastronomicznego odpowiadającego na potrzeby klientów z efektywnym marketingiem, atrakcyjnymi, dobrze zaplanowanymi działaniami i intensywną komunikacją w internecie i w mediach społecznościowych – ocenia Marek Ćwiek. Wyniki biznesowe są najlepszym dowodem na to, że Food Fyrtel spełnia oczekiwania konsumentów – zaznacza.
W ciągu niespełna 3 miesięcy funkcjonowania Food Fyrtel w Posnanii stał się jednym z najbardziej zasięgowych spotów foodowych w Poznaniu, a jego popularność stale rośnie.

Czytaj więcej
Ania Kruk, Food Fyrtel i Rituals najemcami Posnanii