Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Food Show 2018: Branża HoReCa przegląda się w lustrze trendów przyszłości

Jesteśmy świadkami nieprawdopodobnego awansu gotowania i jedzenia, które urosły do rangi sztuki. Dzięki temu trendy żywieniowe śledzone są z wypiekami na twarzy nie tylko przez ekspertów żywieniowych i kucharzy, ale także konsumentów, którzy dzielą się w mediach społecznościowych swoimi dietami i popisowymi daniami. To przekłada się na rynek dostawców dla gastronomii i detalu, którzy szukają najlepszej odpowiedzi, jak zaspokoić głód nowości. Właśnie o tym boomie, trendach w gastronomii oraz nowych wyzwaniach dla producentów porozmawiamy w dniach 11-13 marca 2018 podczas 2. edycji Food Show 2018.
Reklama

Zapraszamy Państwa do Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. Będzie ciekawie, inspirująco i oczywiście smacznie! AGENDA, REJESTRACJA I WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Wśród tematów Food Show 2018, szczególnie interesujących dla branży gastronomicznej znalazły się takie zagadnienia jak:

Dostawcy uważnie śledzą trendy czy sami je kreują?
Gastronomia bez okazji – HoReCa rośnie w siłę dzięki bogaceniu się Polaków
Kucharz superbohaterem popkultury i gwarancją sukcesu lokalu?
Jak projektować żywność, by zaspokoić potrzeby nowoczesnych konsumentów?
Skąd pochodzą żywieniowe ciekawostki – jak wyczuć trend?
Gastronomia niejedno ma imię – wachlarz nowych konceptów
Stare receptury nigdy się nie „przejedzą” – tradycja największą innowacją
Kuchnia 4.0 – „bezmięsne” mięso, jadalne owady, warzywne desery, prozdrowotne słodycze
Social media wylęgarnią kulinarnych trendów – prosecco, hummus i buraki hitem Instagrama
Świat zwariował na punkcie ramenu, kiszonek, antycznych zbóż, spiruliny, poke bowl. Co dalej?
Foodporn nową siłą marketingową marek spożywczych
Superfoods sposobem na wieczną młodość i urodę – jak promować tę kategorię?
Milenials – konsument wygodny, ale kreatywny i wymagający
Street food wyznacza trendy w lokalach
Turystyka kulinarna w Polsce rośnie w siłę – kto przyjeżdża i czego chce spróbować?
Powrót do klasyki polskiej kuchni narodowej, w której tak naprawdę jeszcze nie zasmakowano
Zaaplikowana gastronomia – urządzenia mobilne prowadzą do restauracji


Spotkaj uznanych szefów kuchni i restauratorów. Pojawią się:
Dariusz Barański, szef kuchni, Concept 13, Likus Restauracje
Przemek Błaszczyk, szef kuchni, Mañana Bistro & Wine Bar
Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy, 7th Street, Meat & Fit
Krzysztof Cybruch, odpowiedzialny za komercjalizację Hali Gwardii, organizator, Targ Śniadaniowy
Marcin Czubak, szef kuchni
Krzysztof Janiszewski, restaurator
Malka Kafka, założycielka, Tel Aviv Food & Wine
Piotr Kołodziej, dyrektor, FoodFest
Kuba Korczak, szef kuchni
Patryk Krysta, szef kuchni, założyciel Gastronomii Śląsk
Wojciech Krzak, szef kuchni, Restauracja Styl 70
Bogusław Łach, manager, Restauracja Villa Gardena
Stanisław Magdij, dyrektor operacyjny, QLT Restaurant & Bar
Piotr Niemiec, właściciel, Grupa Gastromall
Katarzyna Rogowska, szef kuchni, Restauracja Cadenza
Damian Rybak, President Pizza Hut Dine-in, AmRest Holding SE
Marcin Suski, manager ds. franczyzy, Krowarzywa Vegan Burger
Marcin Wachowicz, restaurator, współzałożyciel, Aioli Cantine Bar Café Deli
Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny
Marcin Zawadzki, prezes zarządu, Związek Pracodawców HoReCa

Food Show to także ponad 8 tys. designerskiej powierzchni wystawowej, na której znajdzie się wybór stoisk producentów, dostawców i partnerów wydarzenia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum