Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Food Show 2018: Dieta nie powinna być modą. To styl życia

- Warto żeby konsumenci mieli dystans do mód żywieniowych, a zaczęli zwracać uwagę na fundamentalne problemy świata związane z wyżywieniem ludzkości - mówi Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex Plus podczas panelu na Food Show 2018.
Reklama

- Mamy do czynienia z rosnącą liczba ludzi do wyżywienia na świecie. Jesteśmy w komfortowej sytuacji rozmawiając o trendach i modach. Mówimy na przykład o marnowaniu jedzenia, podczas gdy ogromna część populacji głoduje - dodaje Mateusz Kowalewski.

I jak dodaje, tu pojawia się paradoks. - Konsumenci chcą żywności tradycyjnej i organicznej, a tymczasem, aby wykarmić świat potrzebujemy GMO - mówi.

Jak podkreśla Tomek Woźniak, trendsetter kulinarny, moda modą, ale najważniejsza jest świadomość konsumentów. - Konsumenci są mamieni modami i myślą, że są lepsi jedząc np. produkty ekologiczne. A zapominają o podstawach racjonalnego i zdrowego żywienia i rozsądnego stylu życia. Zamiast kierować się obrazkami w social media, warto wybrać zdrowy rozsądek - podkreśla.

- Dieta nie jest modą, ani odchudzaniem. To styl życia - dodaje. 

Weronika Pochylska z kampanii "Roślinnie Jemy" przyznała, że wielu konsumentów nie sprawdza źródeł naukowych, a często autorytetami są osoby z telewizji czy blogerzy kulinarni. A warto zasięgnąć wiedzy w nauce, która - z kolei - wcale nie udowadnia, że GMO jest złe - dodaje. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum