Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Food Show 2018: Millenialsi w kuchni - wygodni, ale kreatywni i wymagający

O tym jak zachowuje się pokolenie millenialsów w kuchni - jak korzysta z kulinarnej blogosfery, czy szanuje jedynie diety pudełkowe, jakiego sprzętu i gadżetów używa na co dzień - o tym będziemy rozmawiać podczas Food Show 2018! To już 11-13 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach!
Reklama

To, że pokolenie millenialsów jest obecnie bardzo znaczącą grupą konsumentów nie trzeba nikogo przekonywać. Badania wskazują, że w ciągu dekady będzie stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych za wodowo. Ich potencjał jest ogromny. Eksperci zwracają uwagę także na fakt, że grupa ta obejmuje również osoby w wieku rozrodczym. Ich dzieci będą więc przejmowały ich nawyki i zachowania konsumenckie. Często mówi się o nich: zadufani w sobie, egocentryczni, nieodpowiedzialni. Z drugiej strony są ludźmi nastawionymi na ciągły rozwój i udoskonalanie siebie. Millenialsi to pokolenie będące nie lada wyzwaniem dla marek z branży spożywczej. Ale nie tylko.

Millenialsi żyją podwójnie. Online i offline. Rozmawiają ze sobą w mediach społecznościowych, w których życie online stało się czymś równorzędnym do realnych przeżyć. Na Facebooku czy Instagramie millenialsi kreują jednak wyidealizowany obraz siebie. Co to oznacza? W mediach społecznościowych zachowują się tak, jak chcą aby widzieli ich inni. Pokazują światu swój wizerunek podrasowany przez instagramowy filtr.

Podczas debaty pt."Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, funkcjonalny sprzęt, designerskie gadżety kuchenne" będziemy rozmawiać o tym czy kuchnia nadal pozostaje sercem domu i czy aby na pewno służy milenialsom do tego, aby w niej gotować. Będziemy także rozmawiali o nowych pomysłach na gotowanie - poza domem, w formie spotkania z przyjaciółmi. Przyjrzymy się nie tylko diecie młodych konsumentów i ich wymaganiom co do produktów spożywczych, ale postaramy się także przybliżyć słuchaczom tematykę designu - będziemy dyskutować o sprzęcie i gadżetach oraz o rozbieżności pomiędzy tym co jest modne i co "wypada" używać w kuchni, jakie trendy kreują media społecznościowe (np. Instagram), a tym jak wygląda rzeczywistość.

Po najnowsze trendy i przewidywania zapraszamy na Food Show 2018 w marcu do Katowic! Będzie inspirująco! WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum