Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Food Show 2018: Polacy mają coraz wyższe oczekiwania wobec restauracji (wideo)

- Świadomość kulinarna Polaków jest coraz większa. Coraz chętniej jemy na mieście, a wraz z tym rosną nasze oczekiwania wobec restauracji. Dlatego właściciele lokali gastronomicznych powinni brać pod uwagę aktualne trendy, np. na niemarnowanie jedzenia i otwarcie je komunikować - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską.
Reklama

- Zwiększa się świadomość kulinarna Polaków. Coraz chętniej jemy na mieście, a wraz z tym rosną nasze oczekiwania wobec restauracji. Właściciele lokali gastronomicznych powinni brać pod uwagę aktualne trendy, np. na niemarnowanie jedzenia. Jeśli jako restauracja podejmujemy działania wpisujące się w to zjawisko, warto pokazać to w social media i zarażać tym naszych gości. Podobnie jest z modą na lokalność i żywność typu superfoods - mówi Angelika Borysiak.

Borysiak przekonuje, że karta menu nie powinna być traktowana jak dodatek, ale powinna być wyróżnikiem restauracji.

- Karta dań musi być oryginalna. Menu jest świetnym sprzedawcą, zwłaszcza w dobie dużej rotacji personelu. Wszystkie modne dodatki możemy okrasić infografikami. W dodatku, jeżeli pokażemy zdrowe produkty, możemy przyciągnąć do naszego lokalu nie tylko konsumentów zainteresowanych taką żywnością, ale także łowców nowinek i trendów. Chodzenie do restauracji stało się modą, a gości do danego lokalu przyciąga dziś to, że jest on modny i dobrze jest się tam pokazać - dodała.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum