Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Franczyzowa sieć przegląda umowy z partnerami

Telepizza porządkuje sieć i egzekwuje obowiązujące w niej standardy. W ciągu roku przekształciła 20 punktów, ze statusem lokali własnych, w format franczyzowy. Ponad to w 8 lokalach doszło do zmiany franczyzobiorcy.
Reklama

- Systematyczny rozwój sieci to oczywiście jeden z podstawowych celów jaki sobie stawiamy. Równie ważne są dla nas najwyższe standardy działalności wszystkich powiązanych z nami podmiotów. Dotyczy to logistyki, jakości produktów i wyrobów, standardów obsługi klienta i identyfikacji wizualnej. Niestety zdarzały się i zdarzają przypadki które wymagają zdecydowanej reakcji – tłumaczy Michał Igor Piasecki, prezes zarządu spółki T-pizza, która przejęła właścicielsko w ubiegłym roku polskie aktywa hiszpańskiej sieciówki, jednocześnie zarządczy marki Telepizza w kraju.

Telepizza wypowiada umowę franczyzobiorcy z Warszawy 

- Przed kilkoma dniami zakończyliśmy współprace z franczyzobiorca w Warszawie, który nie stosował się do standardów i wymogów sieci. – dodaje Piasecki.

Jak informuje spółka chodzi, w tym przypadku, o lokal Telepizzy na obszarze strefy Warszawa Ursus. Zawarto tam już umowę z nowym franczyzobiorcą. Po kilkudniowej przerwie lokal został na nowo uruchomiony na potrzebę dostaw, a po przeprowadzeniu remontu będzie on również gotowy do przyjęcia klientów z konsumpcją na miejscu.  

Dwie nowe pizzerie z logo Telepizza

Spółka zawarła też już umowy z franczyzobiorcami na działalność w dwóch nowych lokalizacjach. Restauracje powstaną w Gdańsku i w Markach. W tym drugim przypadku Telepizza planuje testowo uruchomienie, na powierzchni 100 m.kw. dwóch konceptów w jednej restauracji. 

 

 

Polskie aktywa Telepizzy przejęte przez Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego 

Telepizza, dziś już globalna sieć pizzerii, powstała w Madrycie w 1988 roku. W Polsce, pod nazwą Telepizza Poland sp. z o.o., funkcjonuje od 1992 roku. W szczytowym okresie  działalności miała u nas ponad 130 lokali i była uznawana za lidera rynku dostaw pizzy na telefon. Przed 4 laty o przejęcie spółki ubiegał się AmRest, do którego w Polsce należą takie marki jak KFC czy Pizza Hut. Do transakcji nie doszło. W ubiegłym roku, w wyniku zmian u hiszpańskich właścicieli i ich koncentracji głównie na rykach południowej Europy oraz w Ameryce Południowej, polskie aktywa sieci zostały przejęte przez Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego - menadżerów przez lata związanych z Subwayem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum