Franczyzowa sieć z nowym lokalem w Warszawie

Zdrowa Krowa w Złotych Tarasach
- Gdy Złote Tarasy zaproponowały nam wynajem lokalu, zainteresowaliśmy się tą propozycją od razu. Pomimo obniżonej liczby klientów i wysokich kosztów, w dobrych galeriach handlowych nadal panuje duży ruch. Dzięki temu, że nasza restauracja jest częścią sieci, podjęliśmy rozmowy ze Złotymi Tarasami, które były zainteresowane wprowadzeniem dokładnie takiego samego konceptu, jaki oferujemy – mówi Michał Kuczyński, właściciel restauracji.

Goście restauracji znajdą w menu szeroki wybór dań, w tym wołowinę, która jest podstawą kuchni Zdrowej Krowy. Jednocześnie oferta restauracji została wzbogacona o sałatki, dania vege, keto czy paleo.
- Wszystkie lokale Zdrowej Krowy charakteryzują się wysokiej jakości składnikami, a przede wszystkim doskonałą wołowiną. Niemniej jednak aktywnie obserwujemy trendy w dziedzinie żywienia i zauważamy wyraźny wzrost zainteresowania fleksitarianizmem i wegetarianizmem. Nasze menu odzwierciedla te zmiany. Dodatkowo wprowadziliśmy produkty bezglutenowe – mówi Ewa Michalska, Brand Manager sieci Zdrowa Krowa.
Ile restauracji ma Zdrowa Krowa
Pod szyldem Zdrowa Krowa działa 13 restauracji, m.in. w Warszawie, Katowicach, Bielsku-Białej, Pucku i Krakowie. Obecnie Zdrowa Krowa oferuje trzy modele współpracy. Są to: restauracja Zdrowa Krowa, Street Slow Food Zdrowa Krowa (punkt w food court lub food truck) oraz restauracja premium Smile&Wine. Sieć planuje, że w 2023 roku powiększy się aż o kilka kolejnych punktów.
- Dzięki różnorodnym konceptom możemy dostosować profil działalności do konkretnej lokalizacji. Nasze inwestycje zależą również od dostępnego budżetu, zaczynając od ekonomicznego food trucka, a kończąc na restauracji premium. – mówi CEO sieci Zdrowa Krowa, Robert Kuc. - Nowa restauracja w Złotych Tarasach wpisuje się w plany rozwoju i cele, jakie stawiamy sobie jako sieć na 2023 rok. Planujemy otwarcie co najmniej kilku nowych punktów, w tym food trucków, a także uruchomienie marek wirtualnych.
W najbliższych miesiącach będziemy także koncentrować się na intensywnej pracy nad poprawą standardów, centralizacją dostawców oraz employer brandingiem. Naszym celem jest pozyskanie nowych pracowników, którzy chcą związać się z naszą marką na dłużej – dodaje Robert Kuc.
