Gorąca Pączkarnia otwiera drugi lokal – w łódzkiej Manufakturze

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2018 11:45

Do listy punktów z szybkimi przekąskami w łódzkiej Manufakturze dołączyła ostatnio Gorąca Pączkarnia. To druga lokalizacja tej nietypowej cukierni zarówno w Łodzi jak i w Polsce.

Lokal powstał obok blisko trzydziestu restauracji oferujących menu z całego świata. Jest nieduży (niecałe 15m kw.), ale nie sposób go przeoczyć - mieści się w oszklonym kiosku, na rynku, tuż przy wejściu od ulicy Zachodniej.

– Do naszych pączków używamy wyłącznie naturalnych produktów: mąki, jaj i drożdży bez żadnych popularnych w masowej produkcji polepszaczy czy koncentratów cukierniczych. Pączki smażymy na naturalnym oleju rzepakowym bez dodatku tłuszczów trans, jego świeżość jest stale monitorowana a tłuszcz często wymieniany – podkreśla Filip Wiatrak, pomysłodawca i właściciel Gorącej Pączkarni.

Cały proces powstawania pączków można obserwować na miejscu: na oczach klientów ciasto jest mieszane i wyrabiane, a pączki nadziewane, zawijane i smażone. Pomysł powstania tej nietypowej cukierni wywodzi się z idei livecookingu, która od jakiegoś czasu króluje w restauracjach. Gotowanie (w tym wypadku smażenie) na oczach klientów, to nie tylko chwyt marketingowy, ale przed wszystkim budowanie zaufania do marki.

W ofercie Gorącej Pączkarni znajduje się piętnaście smaków, od tradycyjnych: z konfiturą z dzikiej róży czy powidłami śliwkowymi, po bardziej wysublimowane: z żurawiną i granatem, pomarańczą i chilli, po kokos, kawę i czekoladę, która okazała się największym hitem wśród kupujących. – Na pewno będziemy rozszerzać naszą ofertę – zdradza Filip Wiatrak. – Planujemy wprowadzić pączki z nadzieniem ze świeżych owoców, na razie testujemy nowe smaki - dodaje.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • klient 2019-05-12 14:07:21

    Pączki, zwłaszcza ciepłe są ok. Obsługa natomiast - mam tu na myśli sprzedającą Panią jest na nieakceptowalnym poziomie. W ubiegłym tygodniu o godz. 9:55 uzyskałem od sprzedającej informację że pączkarnia jest czynna od 10:00. Ponownie zgłosiłem się do pączkarni ok. godz. 10:15. To co mnie spotkało przeszło wszelkie wyobrażenie. Zdenerwowana Pani demonstracyjnie otworzyła szybę, spojrzała nienawistnie w moja stronę po czym oświadczyła cyt. "pączkarnia jest zamknięta". Kiedy oswiadczyłem, że przecież wcześniej powiedziała że jest czynna od 10:00 - wykrzyknęła:"może ale ja się jeszcze nie wyrobiłam" , po czym z łoskotem zamknęła okno podawcze. Z tego powodu więcej nie dokonam zakupu w tamtym lokalu, wolę pofatygować się na Piotrkowską gdzie wszyscy są uśmiechnięci, punktualni i dobrze wychowani.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6298

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    15,99

  • Śr

    9,97

  • Min

    6,95

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.