Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Warsem

Herbapol-Lublin już od ponad 70 lat tworzy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach i zachwycają niepowtarzalnymi połączeniami smakowymi. Wars równie długo łączy pasję do gastronomii z zamiłowaniem do podróży. Dlatego nieprzerwanie od 2019 r. Herbapol-Lublin współpracuje z Wars, dostarczając klientom wagonów restauracyjnych i restauracji swoje flagowe produkty herbaciane. Dzisiaj spółki ogłaszają kontynuację współpracy, przedłużając ją o kolejny rok.
– Fakt, że nasza oferta kolejny już raz okazała się najbardziej atrakcyjna dla spółki Wars to najlepsze potwierdzenie tego, że w oczach partnerów biznesowych Herbapol-Lublin to rzetelny, konkurencyjny kooperant oraz istotny gracz w branży HoReCa, obecny w wielu lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Swoją silną pozycję niezmiennie zawdzięczamy nie tylko wysokiej jakości oferowanych produktów, ale również szerokiej ofercie, dostępności i sprawnej logistyce towaru – mówi Evangelos Evangelou, prezes spółki Herbapol-Lublin.
Herbapol-Lublin przygotował dla Warsu ofertę składającą się z dedykowanych linii herbat: Czarnych, Earl Grey, miętowych, owocowych oraz zielonych.
Produkty Herbapolu w ponad 200 pociągach
Produkty Herbapolu dostępne są w wagonach gastronomicznych Wars w ponad 200 pociągach krajowych i zagranicznych PKP Intercity uruchamianych w dobie oraz w restauracjach stacjonarnych Wars w Warszawie. Nowa umowa przewiduje dostawy herbat przez 12 miesięcy, począwszy od 1 marca 2023 roku.
Herbapol-Lublin działa od 1949 r. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. W ofercie są takie marki, jak Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha czy kosmetyki Polana.

