Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Jak restauracja może zadbać o klienta podczas dostawy jedzenia?

Customer expierience zaczyna się już przy pierwszym kontakcie klienta z obsługą – czyli np. podczas odbierania zamówienia telefonicznego. O czym warto pamiętać?
Reklama

- W dzisiejszych czasach coraz mocniej zauważalne są wszelkie Eko-trendy, które wynikają ze zwiększającej się świadomości konsumentów. Zamiast kolejnego plastykowanego opakowania, zaoferujemy klientom alternatywne opakowanie. Coraz popularniejsze stają się np. słoiki oraz papierowe boxy. Pamiętajmy też, że opakowania w cale nie muszą być nudne. Zaprojektujmy swoje własne, które wyróżni się ciekawą formą, kolorami, fakturą czy też grafikami lub obrazkami – mówi Aleksandra Potrykus–Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media.

Zanim jednak zaczniemy używać naszych wyjątkowych opakowań na co dzień, sprawdźmy koniecznie, czy dobrze spełniają swoją funkcję w praktyce.

 - Podczas dostarczania posiłków, czas jest priorytetem. Zdecydowanie najwięcej konsumentów,  najbardziej ceni sobie wygodę i szybkość serwisu restauracji. Dlatego przede wszystkim zadbajmy o to, aby każde danie było ciepłe i dostarczone na czas. Jeśli spełnimy ten warunek, warto dać klientom jeszcze coś ekstra – np. drobny upominek w postaci cukierków, ręcznie napisane podziękowania oraz zaproszenie na social media, a także zachętę do wydania pozytywnej opinii na temat naszej marki w wizytówce Google – dodaje Aleksandra Potrykus–Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.