Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kryzys w Subwayu w USA. Franczyzobiorcy chcą zmian

Według osób dobrze znających sytuację firmy Subway, sprzedaż w Stanach Zjednoczonych i dane o ruchu w punktach sieci w 2017 roku pokazują wyraźną tendencję spadkową. Oznacza to spadek sprzedaży czwarty rok z rzędu.
Reklama

Liczba amerykańskich sklepów sieci z kanapkami spadła o 909, tracąc prawie trzy razy więcej lokalizacji niż rok wcześniej. Mówi się, że nawet jedna trzecia lokalizacji Subwaya może być nierentowna.

Wraz ze zmianą trendów konsumenckich, Subway stara się przyciągnąć klientów przedstawiając swoją ofertę jako zdrową i fit. Jednak rozmowy z ponad 30 obecnymi i byłymi franczyzobiorcami, pracownikami i innymi osobami znającymi aktualne problemy Subwaya ujawniły, że kryzys znacznie wykracza poza konsekwencję spóźnionej reakcji na nowe konsumenckie nawyki.

Według ekspertów, czynniki odciągające klientów od sieci są głęboko powiązane z wewnętrznymi konfliktami w firmie. W związku z wieloma nieporozumieniami między centralą korporacyjną a franczyzobiorcami, ci drudzy twierdzą, że zostali narażeni na wiele szkód i zostali z tym sami.

Franczyzobiorcy domagają się dużych zmian w firmie. Uważają, iż Subway potrzebuje nowego przywództwa.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum