Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lazur: Food Show to istotne wydarzenie dla HoReCa

Decydując się na udział w pierwszej edycji Food Show, przeczuwaliśmy, że będzie to istotne wydarzenie dla HoReCa. I rzeczywiście: dzięki swojej innowacyjnej formule, targi okazały się cenną platformą wymiany wiedzy oraz doświadczeń pomiędzy ludźmi odpowiedzialnymi za kształt tego sektora – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Anna Skrzypiec ze spółdzielni Lazur.
Reklama

Podkreśla, że udział firmy Lazur w tegorocznej odsłonie Food Show to konsekwencja decyzji sprzed roku i realizacji przyjętej przez spółdzielnię strategii opartej na komunikacji – w tym przypadku skierowanej do klientów z branży gastronomiczno-hotelarskiej. - Jako lider na polskim rynku szlachetnych serów z przerostem błękitnej pleśni, czujemy się zobowiązani być tam, gdzie współtworzony jest kierunek rozwoju branży na najbliższe lata. Targi Food Show to właśnie takie miejsce – podkreśla Anna Skrzypiec.

- Oczekujemy, że obecność na Food Show zaowocuje przede wszystkim użyteczną wiedzą o rynku HoReCa, umocnieniem relacji z dotychczasowymi klientami i mamy nadzieję – pozyskaniem nowych partnerów do współpracy. Mamy również nadzieję, że impreza okaże się dla nas źródłem inspiracji – dodaje.

- Liczymy również, że zyskamy informację zwrotną na temat produktów Lazur dedykowanych dla branży gastronomicznej. To dla nas tym bardziej istotne, że w ofercie, z którą pojawimy się na targach, będą nie tylko dobrze znane sery Lazur Błękitny, Złocisty, Srebrzysty i Turkusowy, ale także nowość w portfolio firmy – ser pleśniowy Rokblu, którego udział w sprzedaży w 2018 roku chcielibyśmy zwiększyć – mówi Anna Skrzypiec.

Spółdzielnia Mleczarska Lazur w Nowych Skalmierzycach posiada długoletnie tradycje serowarskie w produkcji serów pleśniowych. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wykorzystaniu nowoczesnego parku maszynowego i wysokiej jakości surowca nastąpił znaczący wzrost produkcji wytwarzanego asortymentu. Do tradycyjnego sera Lazur Błękitny dołączyły kolejne: Turkusowy, Srebrzysty, Złocisty, w zalewie olejowej z suszonymi pomidorami oraz topione: Lazuretta Błękitna i Złocista. Obecnie Lazur to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku sera pleśniowego z przerostem niebieskiej pleśni.

WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum