Lody Whoopy Whey: Liczymy, że Food Show pozwoli nam się rozwinąć

- Zdecydowaliśmy się na udział w imprezie FOOD SHOW ponieważ widzimy, że tylko pokazanie się potencjalnym klientom może popchnąć naszą firmę do przodu i pozwoli nam się rozwinąć - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna, współwłaściciel firmy Protein Courtyard, która jest właścicielem marki Whoopy Whey.
- Patrząc po poziomie organizacji Forum Rynku Spożywczego i Handlu wiemy, że FOOD SHOW przyniesie nam oczekiwane korzyści – dodaje.
WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!
Food Show 2018, to istotne wydarzenie dla sektora HoReCa, rozpocznie się w niedzielę 11 marca. Będzie to dzień otwarty dla publiczności / mieszkańców Śląska, dla których przygotowujemy warsztaty, degustacje, live cooking, strefy smaku i doświadczenia, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi.
W ramach dni dla profesjonalistów (12-13 marca 2018 r.) odbędą się debaty i dyskusje branżowe z udziałem szefów kuchni, firm gastronomicznych, spożywczych, oraz dostawców. Będą im towarzyszyć wystawy, ekspozycje, prezentacje produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne. Podczas Food Show zapraszamy także na V edycję GASTROSILESII, która po raz pierwszy odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w ramach II edycji Food Show.
Podczas Food Show odbędzie się także wieczorna Gala, w czasie której wręczymy nagrody Food Show Star dla najlepszych produktów i dla najlepszych dostawców HoReCa.
Whoopy Whey, dietetyczne lody białkowe bez cukru, kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Sprzedaż pierwszych w Polsce lodów proteinowych Whoopy Whey ruszyła w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: Double Chocolate, Strawberry Boom, Vanilla Dream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz Peanut Butter Love.