Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

„Lodziarnia od zaraz” - nowy koncept marki Lody Bonano

Trzeba mieć tylko kapitał na strat i od jutra można mieć swoją lodziarnię. Nazwa nowego konceptu, wprowadzanego właśnie przez LodyBonano to „Lodziarnia od zaraz”.
Reklama

Na dzień dzisiejszy pod szyldem LodyBonano działa ponad 200 punktów. Większość, dokładnie 63 proc. franczyzobiorców, już po kilku miesiącach decyduje się na uruchomienie kolejnego lokalu z lodami.

Koncept „Lodziarnia od zaraz” skierowany jest do tych inwestorów, którym zależy na czasie i na eksperckim wsparciu.

- To propozycja dla tych, którzy chcą szybko rozpocząć biznes i wejść na tzw. „gotowe”. Na naszej firmowej stronie znajduje się lista miejscowości, gdzie nasi specjaliści znaleźli doskonałe lokalizacje pod lodowy biznes. Oczywiście model ten jest kosztowniejszy, ale można liczyć na pewny zysk i stosunkowo szybki zwrot z inwestycji - mówi Aneta Nazaruk z sieci LodyBonano.

Marka ma już utrwaloną pozycję w większych miastach, głównie w północnej, wschodniej i centralnej części kraju. W tym roku LodyBonano wyruszają na podbój polski powiatowej. Chcą zawalczyć o miejscowości liczące co najmniej 3 tys. mieszkańców. Dlatego na liście „gorących miejsc”, opublikowanej na oficjalnej stronie marki, są wymienione głównie nieduże miejscowości, jak np.: Głowno, Konstantynów Łódzki, Żychlin, Zelów, Jarocin, Jastrowie, Sieradz, Trzcianka.

- W niektórych z nich do tej pory nie było Lodów Bonano, dlatego można się spodziewać, że poza tym, że nasze produkty cieszą się dużym uznaniem konsumentów i są rozpoznawalne, zadziała jeszcze tzw. efekt nowości - mówi Aneta Nazaruk. - Wszystkie proponowane lokalizacje są dokładnie sprawdzone, dlatego ryzyko niepowodzenia jest zminimalizowane. Inwestor nie musi się przy tym martwić o załatwianie pozwoleń, projektów i innych formalności, które potrafią każdego zniechęcić na samym wstępie.

W ramach franczyzy, oprócz w pełni wyposażonego w niezawodne maszyny, gotowego do rozpoczęcia działalności lokalu, partner otrzyma też pełen pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni, receptury produktów, wparcie marketingowe, szkolenia dla pracowników oraz kartę z ofertą 30 różnych rodzajów lodów, po które ustawiają się te długie kolejki.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum