Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Maryla Rodowicz w reklamie Pyszne.pl na TikToku (wideo)

Do konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikToku, ogłoszonego przez firmę zarządzającą platformą do zamawiania jedzenia online, dołączyła Maryla Rodowicz, uznawana za jedną z najpopularniejszych i najwybitniejszych piosenkarek w historii polskiej muzyki rozrywkowej. W opublikowanym filmiku celebrytka pokazuje sytuację, w której Pyszne.pl uratowało jej dzień.
Reklama
  • Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” („Did Somebody Say”).
  • Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry.
  • Do zabawy “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dołączyła królowa polskiej muzyki - Maryla Rodowicz.

Maryla Rodowicz zachęca użytkowników do udziału w wyzwaniu, w którym do wygrania jest rok jedzenia za darmo. Konkurs trwa do 6 grudnia.

Katy Perry - dziewczyna z Kalifornii

Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” („Did Somebody Say”), której głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia.

Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry, która w swoim unikalnym stylu dzieli się z odbiorcami radością z zamawiania posiłków z dowozem.

Klip nakręcony w charakterystycznym dla Katy Perry stylu pokazuje „dziewczynę z Kalifornii”, która otwiera kurierowi Pyszne.pl drzwi do swojej przypominającej domek dla lalek rezydencji. Gdy kurier wręcza Katy zamówiony posiłek, widzowie ruszają w szaloną podróż po jej fantastycznym świecie, w którym nie brakuje wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań. Reklama spotkała się z ciepłym przyjęciem widzów i Internautów i zyskała dużą popularność, także w naszym kraju, w polskiej wersji językowej.

Charakterystyczny jingiel „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, który wybrzmiewa w reklamie, stał się viralowym trendem w aplikacji TikTok. Użytkownicy wykorzystują go do tworzenia swoich filmów. Na platformie pojawiły się już tysiące takich materiałów, co nie umknęło uwadze marki.

– Bardzo spodobał nam się sposób, w jaki użytkownicy TikToka bawią się naszym sloganem. Cieszymy się, że dostarczyliśmy tylu osobom tak wiele radości przy tworzeniu filmów, szczególnie, że to właśnie radość, nie tylko z jedzenia, jest najważniejszym punktem kampanii „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Poprzez nasz konkurs chcemy docenić społeczność TikToka za kreatywność i nadać zabawie nowy wymiar – mówi Artur Cichoń, Senior Marketing Manager Pyszne.pl.

Nagraj filmik i wygraj rok jedzenia za darmo

Pyszne.pl w odpowiedzi na popularność hasła „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” proponuje użytkownikom TikToka zabawę, w której nagrodą główną jest, ważny przez rok, voucher o wartości 16 400 zł, do wykorzystania na zamówienia jedzenia w serwisie.

Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki (maksymalne 15-sekundowy) film z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział” przedstawiający sytuacje, w których Pyszne.pl może uratować dzień. Przypalona kolacja tuż przed randką? Ciężki dzień w pracy i brak czasu na gotowanie? A może obiad zjadł z talerza pies, a teraz udaje, że te brudne wąsy to czysty przypadek?

Pyszne.pl liczy przede wszystkim na kreatywne historie. To właśnie autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Oprócz tego, Pyszne.pl przygotowało także dodatkowe nagrody. W sumie, w ramach konkursu “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, serwis rozda kody o wartości niemal 25 000 zł.

Do zabawy dołącza Maryla Rodowicz

Do zabawy “Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dołączyła królowa polskiej muzyki - Maryla Rodowicz. W swoim filmiku pokazuje, że jeśli nie masz na nic ochoty, a do tego pogoda nie dopisuje, zawsze dobrym rozwiązaniem jest Pyszne.pl! 

Jej TikToka można zobaczyć TUTAJ

#czyktospowiedzial Co zrobić, gdy nic Ci się nie chce? Sprawić sobie smaczny prezent! Weź udział w wyzwaniu Pyszne.pl i wygraj rok jedzenia za darmo. Zegar tyka i masz czas tylko do 6.12! Nagraj filmik, w którym Pyszne.pl ratuje Ci dzień, użyj dźwięku i filtra “Czy ktoś powiedział”, daj hasztagi #czyktospowiedzial i #pysznepl oraz oznacz profil @pyszne.pl_official. #czyktospowiedzial; #pysznepl; #współpracareklamowa @pyszne.pl_official

♬ Czy ktoś powiedział - Pyszne.pl

Oprócz Maryli Rodowicz, w TikTokowym challengu Pyszne.pl udział wzięły osoby takie jak: TwinStylee, Sylwia Lipka, Pizza Paweł, PK sisters, Adam Fidusiewicz, Mariusz Kozak, Mamokochamcie, a także kilkunastu mniejszych influencerów.

Udział w konkursie można wziąć do 6 grudnia, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni 20 grudnia 2022 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum