McDonald’s: Strategia employer branding przyniosła efekty

McDonald’s mocno zainwestował w działania na rynku pracy. W efekcie opracowanej w ubiegłym roku strategii employer branding firma rozszerzyła grupę docelową m.in. o osoby dojrzałe, zwiększyła też nacisk na działania lokalne. Dużo uwagi poświęcono aktywnościom wewnętrznym – w ramach projektu „Angażująca rekrutacja” w ciągu sześciu miesięcy przeszkolono osoby odpowiadające za rekrutację we wszystkich 400 restauracjach.
- W trakcie warsztatów z kierownikami zmapowaliśmy elementy procesu rekrutacyjnego, ustaliliśmy, co możemy zrobić, żeby każdy kandydat na rozmowie w naszych restauracjach czuł się dobrze i komfortowo. Badania candidate experience, które regularnie prowadzimy, pokazują, że przyniosło to dobre rezultaty, kandydaci dobrze oceniają atmosferę i przebieg spotkań rekrutacyjnych w McDonald’s - podkreśla Joanna Rosiak, Talent Acquisition Manager w McDonald’s odpowiedzialna za „Angażującą rekrutację”.
Okazało się to dobrą receptą na sytuację na rynku pracy w branży handlowej i gastronomicznej, bo działania przynoszą konkretne efekty. W ciągu roku od rozpoczęcia pracy nad wdrożeniem strategii wzrosła ocena marki McDonald’s jako pracodawcy w badaniu prowadzonym wśród gości restauracji, firma zadebiutowała w pierwszej dziesiątce zestawienia Pracodawca Roku i zdobyła tytuł „Top Employers”, a przede wszystkim zdecydowanie zwiększyła liczbę aplikacji i pracowników.
Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC specjalizującą się w obszarze employer brandingu. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, a media kupuje OMD.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 19:58 Sanepid musiał odstąpić od kontroli resturacji działającej mimo zakazu
- 17:15 Sanepid: od stycznia 6 kar na przedsiębiorców o łącznej wartości 115 tys. zł
- 17:13 Prezes NBP: wysoki procent obrotu musi dokonywać się w gotówce
- 16:07 Pomorze idzie śladem Warmii i Mazur - nowe obostrzenia
- 15:00 MF: W 2020 r. skuteczność kontroli celno-skarbowych wzrosła do 87 proc.
- 14:50 GAP planuje zreformować swoją sieć
- 14:40 MW Logistics wynajmuje drugi magazyn w Słubicach
- 14:37 Intersport dostał potężny zastrzyk z tarczy finansowej
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa, Bukowińska, 34.74 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Północ (Nowa Praga), Namysłowska, 58.08 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 64.62 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 76.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.