Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Metro oferuje darmowe rozwiązania cyfrowe dla branży HoReCa

Grupa Metro uruchamia cyfrową platformę dla sektora hotelarskiego, oferującą cyfrowe narzędzia, porady i wsparcie, a także platformę do dialogu i dzielenia się spostrzeżeniami. W przyszłym roku spółka zamierza rozpocząć wdrażanie w 13 krajach darmowych rozwiązań cyfrowych oferujących wartość dodaną restauratorom i ich firmom.
Reklama

Platforma już posiada 15 000 aktywnych użytkowników, głównie w Niemczech i we Francji. Jak podaje spółka, do 2020 roku Metro chce poprzez platformę wspierać pół miliona restauratorów w Europie.

Pierwszy pakiet obejmuje nowoczesną, prostą i indywidualną obecność w Internecie, a także narzędzie do rezerwacji online - obie usługi o wartości dodanej mogą być używane bezpłatnie.

- Dziś zdecydowana większość restauratorów nie korzysta z żadnych rozwiązań cyfrowych. Chociaż liczba dostępnych rozwiązań, które mogłyby zwiększyć ich skuteczność i jednocześnie poprawić wrażenia kulinarne gości, w ostatnich latach gwałtownie wzrosły, ich wykorzystanie nie wzrosło – czytamy w komunikacie Metro.

Platforma o nazwie Digital Club zapewnia dostęp do takich rozwiązań jak: bezpłatne narzędzia cyfrowe, porady i wsparcie, dzielenia się wiedzą i budowanie społeczności dla niezależnych restauratorów.

- Branża hotelarska może w znacznym stopniu skorzystać z rozwiązań cyfrowych. Digital Club to platforma łącząca niezależnych restauratorów z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki której chcemy aktywnie przyczyniać się do cyfryzacji - mówi Olaf Koch, prezes Metro AG. - Do 2020 r. chcemy dotrzeć do pół miliona restauratorów w Europie- dodaje.

- Wiele firm restauracyjnych nie jest jeszcze widocznych w Internecie. W wielu przypadkach brakuje im czasu i zasobów, aby intensywnie poszukiwać rozwiązań cyfrowych. Ich strony internetowe zwykle nie są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i dlatego nie pojawiają się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Co więcej, duża liczba restauratorów nie ma własnej obecności w Internecie – czytamy w komunikacie Metro.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum