Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Moda na drwala. Kolekcja vintage zawładnęła McDonald's

iPhone 13, smartwatch na ręce, w telefonie social media oraz połączenie z kartą kredytową, całość dopełniona ubraniami z minionej epoki. Czy to modny dziadek, czy głos nowego pokolenia? W modzie od lat kształtuje się trend vintage, który przynajmniej teoretycznie ma być odpowiedzią na kryzys klimatyczny. Kreuje to wizerunek, za którym podążają giganci. Jednym z nich okazał się McDonald's i jego kolekcja swetrów.
Reklama
  • Kampania marketingowa Drwala w McDonald's oparta jest na tegorocznej zimowej kolekcji dzianinowych swetrów. 
  • W ramach akcji promocyjnej McDonald's rozda użytkownikom programu lojalnościowego kilka tysięcy gifów. 

Za ubrania vintage uważa się przeważnie projekty, które powstały co najmniej 20 lat temu. Chociaż możemy uznać, że ubrania z czasów milenium należą już do kategorii mody retro, to współczesny rynek fashion sięga dalej, do kolekcji naszych dziadków. Fasony z lat 60., 70. i 80., przeżywają prawdziwy renesans. McDonald's postanowił odpowiedzieć na ten trend, tegoroczną kampanią marketingową na cześć wyczekiwanego Drwala. Firma opatrzyła kampanię w program lojalnościowy MojeM Nagrody. Użytkownicy mogą w niej zdobyć gadżety z kolekcji Drwala: swetry, czapki, szaliki, koce, a nawet zestawy do dziergania.

Moda na modę - Lidl, Biedronka i McDonald's z własną kolekcją

Ubrania sygnowane własną marką nie są nowością w świecie marketingu i reklamy. Lidl i Biedronka już jakiś czas temu wypuściły własne kolekcje ubrań, które są silnie naznaczone logiem dyskontu. W skład linii Fan Collection Biedronki weszły bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie, a także skarpetki z logo, klapki oraz kolorowe sneakersy. Limitowana kolekcja streetwearowej odzieży #lidlfancollection zawierała bluzy, klapki oraz skarpetki. 

W ślad za dyskontowym trendem udał się McDonald's, upatrując we własnej limitowanej edycji swetrów, kampanii marketingowej Drwala. Całość została poprzedzona niezwykłą dekoracją w Ustroniu, gdzie w sweterek została ubrana restauracja McDonald's. 

Autor: facebook.com @MiastoUstrońRestauracja McDonalds w Ustroniu
Autor: facebook.com @MiastoUstrońRestauracja McDonalds w Ustroniu

Zima 2022/23 należy do dzianiny

Trendy zimowe 2022/2023 zostały oddane przez projektantów dzianinie. W kolekcjach na tegoroczny sezon możemy znaleźć swetry, wełniane szaliki, kamizelki niczym z szafy dziadka. Kolorystyka jest bardzo ciepła i stonowana, a widoczny deseń kojarzy się z ręczną robotą babci. 

Restauracje McDonald's już od kilku lat oddają zimę Drwalowi, kanapce z kotletem wołowym, plastrem panierowanego sera i chrupiącym bekonem. Tegoroczne wejście Drwala zostało połączone z kolekcją bluz McDonald's. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby swoim designem nawiązywały do kolekcji prezentowanych na ubiegłorocznych wybiegach. 

Limitowana kolekcja McDonald's

Wypuszczona na rynek kolekcja swetrów McDonald's jest limitowana. Jak wynika z regulaminu akcji, na fanów Drwala czeka kilka tysięcy tzw. drwalogiftów:

  • 3010 swetrów,
  • 1340 koców,
  • 1580 czapek,
  • 1130 szalików,
  • 722 zestawów do dziergania.

Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's
Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's

Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's
Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's

Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's
Limitowana kolekcja McDonald's, fot. McDonald's

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum