Moda na drwala. Kolekcja vintage zawładnęła McDonald's

- Kampania marketingowa Drwala w McDonald's oparta jest na tegorocznej zimowej kolekcji dzianinowych swetrów.
- W ramach akcji promocyjnej McDonald's rozda użytkownikom programu lojalnościowego kilka tysięcy gifów.
Za ubrania vintage uważa się przeważnie projekty, które powstały co najmniej 20 lat temu. Chociaż możemy uznać, że ubrania z czasów milenium należą już do kategorii mody retro, to współczesny rynek fashion sięga dalej, do kolekcji naszych dziadków. Fasony z lat 60., 70. i 80., przeżywają prawdziwy renesans. McDonald's postanowił odpowiedzieć na ten trend, tegoroczną kampanią marketingową na cześć wyczekiwanego Drwala. Firma opatrzyła kampanię w program lojalnościowy MojeM Nagrody. Użytkownicy mogą w niej zdobyć gadżety z kolekcji Drwala: swetry, czapki, szaliki, koce, a nawet zestawy do dziergania.
Moda na modę - Lidl, Biedronka i McDonald's z własną kolekcją
Ubrania sygnowane własną marką nie są nowością w świecie marketingu i reklamy. Lidl i Biedronka już jakiś czas temu wypuściły własne kolekcje ubrań, które są silnie naznaczone logiem dyskontu. W skład linii Fan Collection Biedronki weszły bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie, a także skarpetki z logo, klapki oraz kolorowe sneakersy. Limitowana kolekcja streetwearowej odzieży #lidlfancollection zawierała bluzy, klapki oraz skarpetki.
W ślad za dyskontowym trendem udał się McDonald's, upatrując we własnej limitowanej edycji swetrów, kampanii marketingowej Drwala. Całość została poprzedzona niezwykłą dekoracją w Ustroniu, gdzie w sweterek została ubrana restauracja McDonald's.

Zima 2022/23 należy do dzianiny
Trendy zimowe 2022/2023 zostały oddane przez projektantów dzianinie. W kolekcjach na tegoroczny sezon możemy znaleźć swetry, wełniane szaliki, kamizelki niczym z szafy dziadka. Kolorystyka jest bardzo ciepła i stonowana, a widoczny deseń kojarzy się z ręczną robotą babci.
Restauracje McDonald's już od kilku lat oddają zimę Drwalowi, kanapce z kotletem wołowym, plastrem panierowanego sera i chrupiącym bekonem. Tegoroczne wejście Drwala zostało połączone z kolekcją bluz McDonald's. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby swoim designem nawiązywały do kolekcji prezentowanych na ubiegłorocznych wybiegach.
Limitowana kolekcja McDonald's
Wypuszczona na rynek kolekcja swetrów McDonald's jest limitowana. Jak wynika z regulaminu akcji, na fanów Drwala czeka kilka tysięcy tzw. drwalogiftów:
- 3010 swetrów,
- 1340 koców,
- 1580 czapek,
- 1130 szalików,
- 722 zestawów do dziergania.


