Mr Hamburger będzie otwierać restauracje oparte na kuchni amerykańskiej

Spółka Mr Hamburger SA zamierza rozszerzyć działalność poprzez stworzenie i wprowadzenie na rynek nowego konceptu gastronomicznego. Sieć chce otwierać restauracje z pełną obsługą kelnerską, których oferta skupiać się będzie na tradycyjnych daniach kuchni amerykańskiej. Restauracje te ulokowane będą w centrach dużych miast oraz w dużych centrach handlowych.
Spółka prowadzi dwa koncepty gastronomiczne: bary szybkiej obsługi pod marką Mr Hamburger oraz restauracje Leśne Runo serwujące dania tradycyjnej kuchni polskiej usytuowane przy stacjach benzynowych zlokalizowanych przy najważniejszych arteriach komunikacyjnych w Polsce. Obecnie spółka posiada 14 barów Mr Hamburger (7 własnych i 7 prowadzonych na zasadzie franczyzy) oraz 4 własne restauracje pod marką Leśne Runo.
- Rozszerzenie działalności o nowy koncept gastronomiczny wynika z przeprowadzonych własnych badań oraz analiz rynkowych spółki, a także obecnie panujących trendów rynkowych w branży gastronomicznej. Nowy koncept gastronomiczny ma zapewnić dywersyfikację prowadzonej działalności oraz pozytywnie wpłynąć na osiągane przez spółkę wyniki finansowe – ocenia Mr Hamburger.
Przypomnijmy, w drugim kwartale br. spółka Mr Hamburger S.A. osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 3,1 mln zł oraz zysk netto w wysokości 148,2 tys. zł. W porównywalnym okresie 2017 r. firma osiągnęła przychód w wysokości 3,06 mln zł i zysk 99,1 tys. zł. Przychody spółki za I półrocze wyniosły 5,7 mln zł (wobec 5,5 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku), a zysk netto ukształtował się na poziomie 24,7 tys. zł. W ubiegłym roku spółka zakończyła półrocze stratą w wysokości 166,7 tys. zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 12:26 Piekarnio-cukiernia GOM najemcą CH Platan
- 12:21 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 12:04 Ekspert: dane epidemiczne są lepsze; powoli otwierałbym drzwi różnych sektorów
- 12:01 Lotte Wedel wprowadza do sprzedaży Ptasie Mleczko w formie batonika
- 11:54 Strażacy apelują o odśnieżanie dachów. Ciężka warstwa śniegu szczególnie...
- 11:31 Bio Planet wprowadza się do Leszna
- 11:22 Badanie: 41 proc. pracujących zdalnie miało dodatkowe koszty zorganizowania...
- 11:19 Nowy dyrektor w sieci Aldi. Od 2000 r. pracował dla Lidla
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.