Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Multi Ice Group: nasi franczyzobiorcy mają takie same marże jak w poprzednich latach

- Dobiegający końca rok 2022 był dość stabilny i nie mamy przed sobą widma kryzysu. Oczywiście koszty wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak nasi franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne, zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże, mówi Radosław Charubin właściciel i założyciel marki Multi Ice Group.
Reklama

Multi Ice Group ma łącznie 400 punktów we wszystkich markach a Crazy Dog i BuBu Bubble Tea nowe punkty otwierają cały czas, więc do końca roku ta liczba jeszcze wzrośnie.

Jakie plany na 2023 rok ma Multi Ice Group?

- Jedną z nowości, o której dziś możemy komunikować to możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy akcję promocyjną  franczyzy bez opłat franczyzowych – mówi Radosław Charubin.

Marka chce przede wszystkim utrzymać jakość, a przy rosnących kosztach produktów jest to możliwe tylko gdy podnosi się ceny. Podwyżki są jednak racjonalne i proporcjonalne do wzrostów na rynku.

Multi Ice Group to aktualnie cztery marki franczyzowe. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 000 zł netto.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum