Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Popularny hot-dog IKEA będzie dostępny w wersji dla wegetarian

Nowy wegetariański hot dog IKEA stanowi bardziej zrównoważoną opcję dla odwiedzających IKEA. Na razie danie jest testowane w sklepie IKEA w Malmö, ale poprzeczka postawiona jest wysoko: stworzyć produkt, który będzie nie mniej lubiany niż popularny hot dog IKEA. Wegetariański hot dog będzie dostępny we wszystkich sklepach IKEA w Europie od sierpnia 2018, a w 2019 w sklepach na całym świecie.
Reklama

Zgodnie z wizją firmy dotyczącą tworzenia lepszego życia na co dzień dla wielu, IKEA Food pragnie inspirować ludzi do zdrowszego i bardziej zrównoważonego stylu życia poprzez szeroką ofertę smacznego jedzenia, które jednocześnie jest przygotowywane z produktów przyjaznych dla planety. Włączenie wegetariańskiej wersji hot doga do oferty Bistro IKEA jest kolejnym etapem realizacji celów IKEA Food: wykorzystania większej ilości surowców pochodzenia roślinnego oraz tworzenia zdrowszych produktów.

Wegetariańska wersja popularnego hot-doga jest nadal testowana oraz udoskonalana, aby znaleźć jak najlepsze proporcje i kombinacje składników. Od przyszłego tygodnia nową wersję hot doga będzie można skosztować w sklepie IKEA w Malmö w Szwecji.

- Zawsze, gdy opracowujemy nowe produkty, musimy upewnić się, że są pyszne i przypadną do gustu naszym klientom. Jeśli okazałoby się, że propozycja nowego zrównoważonego produktu nie jest smaczna, nie byłoby sensu dalej nad nią pracować. Każdego roku 660 milionów ludzi na świecie korzysta z oferty IKEA Food - to dla nas powód do radości, ale i obowiązek dostarczania żywności, która jest dobra dla ludzi i dla naszej planety. Nowa wersja popularnego hot-doga będzie idealną przekąską dla klientów Bistro IKEA, którzy szukają bardziej zrównoważonej opcji roślinnej w przystępnej cenie - mówi Michael La Cour, dyrektor zarządzający IKEA Food Services AB.

Popularny produkt IKEA ma długą historię. W 1981 roku, w nawiązaniu do wizji IKEA bycia dostępnym dla wielu, Ingvar Kamprad ustalił koszt hot-doga na 5 szwedzkich koron, co stanowiło połowę ceny u konkurencji. I to był początek sukcesu produktu, który do dziś jest serwowany w IKEA na całym świecie. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum