Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rekrutacja przy jedzeniu i winie? Smile&Wine by Zdrowa Krowa z pomysłem na pozyskiwanie pracowników

Smile&Wine by Zdrowa Krowa zachęca młodych ludzi do podjęcia pracy w gliwickiej restauracji.
Reklama

Smile&Wine to nowa marka sieci franczyzowej Zdrowa Krowa. Trzecia restauracja pod jej szyldem otworzy się na przełomie listopada i grudnia w historycznym budynku Starej Poczty w Gliwicach.

Impreza dla kandydatów do pracy

Obecnie sieć jest na etapie budowania zespołu, dlatego w czwartek 20 października, odbył się dzień otwarty w formie imprezy dla kandydatów na kucharzy, kelnerów i kierowców. Wydarzenie przyciągnęło blisko 100 osób, które aplikowały na te stanowiska.

Dzień otwarty to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek pracy, a przede wszystkim – na potrzeby młodego pokolenia, które rozpoczyna swoją karierę zawodową. Branża gastronomiczna jest dla nich często pierwszym etapem, a co za tym idzie – szansą na zdobycie cennego doświadczenia i rozwój szerokich kompetencji. Twórcom marki Smile&Wine zależy jednak, aby przestała ona być kojarzona z zatrudnieniem na chwilę, a stała się czymś znacznie więcej.
– Praca w restauracji to rozwój na wielu poziomach. To nabywanie konkretnych umiejętności związanych z zawodem kucharza, managera, barmana czy kelnera. Ale to także szkoła zarządzania, organizacji, działania zespołowego, komunikacji czy kreatywności. To cechy niezwykle cenione, które pomagają w świadomy sposób zarządzać swoją ścieżką zawodową i odnosić sukcesy, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Podczas dnia otwartego chcieliśmy pokazać kandydatom, że ten szeroki rozwój jest wpisany w naszą sieć. Stąd prezentacja dotycząca stanowisk, szkoleń oraz drogi awansów – tłumaczy Robert Kuc, CEO franczyzy Zdrowa Krowa, do której należy marka Smile&Wine.

To jednak nie jedyne, co restauracja zaproponowała uczestnikom podczas dnia otwartego. Kandydaci mogli bowiem złożyć swoje CV i przy specjalnych stanowiskach odbyć pierwsze speed date.
Dodatkowo spotkali się z przedstawicielami marki Siejemy, zajmującej się produkcją siewek wykorzystywanych w kuchni Smile&Wine.

Wśród partnerów wydarzenia znalazły się także: marka Lavazza, Grupa Żywiec, Coca Cola i Premium Spirits i Cisowianka. 

Otwarty dzień rekrutacyjny


Stworzenie formuły dnia otwartego jest jednym z elementów strategii sieci Zdrowa Krowa związanej z pozyskiwaniem pracowników do restauracji w całej Polsce.
– W najbliższym czasie mamy zamiar uruchomić dział HR, który będzie odpowiedzialny za rekrutację zespołów dla naszych franczyzobiorców. Dzisiaj poszukują oni pracowników na własną rękę, co w obecnej sytuacji nie jest prostym zadaniem. Chcemy im to ułatwić, proponując nie tylko wsparcie HR, ale dając też konkretne rozwiązania, które budują przewagę konkurencyjną w tym zakresie i sprawiają, że młodzi ludzie będą mieli motywację, aby związać się z daną restauracją na dłużej – podsumowuje CEO sieci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum