Sprzedaż Starbucksa rośnie wolniej niż oczekiwano. Sieć zamknie 150 lokali

Autor: dlahandlu.pl, za Reuters 21 czerwca 2018 09:19

Sprzedaż Starbucksa rośnie wolniej niż oczekiwano. Sieć zamknie 150 lokali Fot. Shutterstock

Starbucks ocenia, że wzrost sprzedaży w tym kwartale będzie wolniejszy niż prognozowano. Sieć planuje zamknąć około 150 kawiarni w USA, aby zwiększyć wydajność – informuje agencja Reuters.

Największa na świecie sieć kawiarni zderzyła się z konkurencją zarówno ze strony ekskluzywnych lokali, jak i tańszych sieci fast-food, takich jak McDonald's czy Dunkin 'Donuts.

Wyniki sieci rozminęły się z oczekiwaniami analityków w pięciu z ostatnich sześciu kwartałów. Ponadto, firma spodziewa się spowolnienia otwarć nowych lokali w Stanach Zjednoczonych w roku fiskalnym 2019. Starbucks zamierza reagować na gwałtownie zmieniające się preferencje konsumentów, wprowadzając nowe zimne napoje, takie jak napoje z owoców mango i koncentrując się na rosnących trendach prozdrowotnych.

Starbucks ocenia, że globalna sprzedaż lfl wzrośnie o 1 procent w trzecim kwartale, poniżej szacowanego przez analityków 3-procentowego wzrostu. Firma stwierdziła również, że zamierza obniżyć koszty ogólnego zarządu, planując współpracę z zewnętrznym konsultantem w celu przyspieszenia tego procesu.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu, Starbucks w ciągu zaledwie trzech lat otworzył tylko w Stanach Zjednoczonych 2000 nowych kawiarni i tym samym ma już większą sieć niż McDonalds.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6125

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,99

  • Śr

    5,45

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.