Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Starbucks intensyfikuje dostawy do domu

Kawowy gigant do wiosny rozszerzy swoją współpracę z Uber Eats do prawie jednej czwartej sklepów w USA - czyli ponad 2000 lokalizacji. Starbucks pierwszy raz uruchomił program dostaw, nazwany Starbuck Delivers, we wrześniu ub.r. w Miami.
Reklama

Podobny model dostawy Starbucks rozwija w Chinach, gdzie firma oferuje dostawę za pośrednictwem platformy internetowej Alibaby Ele.me. Program został uruchomiony we wrześniu ub. r. i od tego czasu wzrósł do ponad 2000 lokalizacji w 30 chińskich miastach.

Kontynuując współpracę z Alibabą Starbucks powiedział na spotkaniu dla inwestorów, które odbyło się w Nowym Jorku, że uruchomił swój pierwszy wirtualny sklep w tym kraju. Cyfrowy sklep łączy aplikację Starbucks z mobilnymi aplikacjami skierowanymi do klientów w ekosystemie Alibaby, w tym Taobao, Tmall i Alipay, oferując zunifikowane doświadczenie zakupowe.

Sklep jest wspierany przez internetowe centrum zarządzania, opracowane przez Alibabę, które integruje wszystkie cyfrowe doświadczenia Starbucks, w tym Starbucks Delivers, projekt "Say it with Starbucks" oraz sklep flagowy Starbucks Tmall.

Sklep wirtualny obsługuje około 670 milionów mobilnych użytkowników sieci Starbucksa i Alibaby. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum