Starbucks: Polska jednym z najważniejszych rynków w Europie
– Jako AmRest prowadzimy Starbucksa na 7 rynkach. Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie – mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Starbucks w roku 2018 miał w Polsce łącznie 70 kawiarni.
– W 2019 roku planujemy ok. 10 otwarć. W kolejnych latach zamierzamy dalej otwierać przynajmniej taką liczbę kawiarni rocznie. Na tę chwilę szacuję potencjał rynku w Polsce na 140-150 kawiarni Starbucks. Możemy więc się docelowo podwoić. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy się starać ten potencjał wykorzystać. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi goście nas oczekują – zapowiada Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.
Sieć interesują głównie miasta, w których istnieją już kawiarnie Starbucksa.
Więcej na horecatrends.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama