Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Starbucks: Polska jednym z najważniejszych rynków w Europie

– Jako AmRest prowadzimy Starbucksa na 7 rynkach. Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie – mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.
Reklama

Starbucks w roku 2018 miał w Polsce łącznie 70 kawiarni.

– W 2019 roku planujemy ok. 10 otwarć. W kolejnych latach zamierzamy dalej otwierać przynajmniej taką liczbę kawiarni rocznie. Na tę chwilę szacuję potencjał rynku w Polsce na 140-150 kawiarni Starbucks. Możemy więc się docelowo podwoić. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy się starać ten potencjał wykorzystać. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi goście nas oczekują – zapowiada Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.

Sieć interesują głównie miasta, w których istnieją już kawiarnie Starbucksa.

Więcej na horecatrends.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum