Starbucks stawia na galerie handlowe. Otwiera drugi lokal w Galerii Bałtyckiej

- Poza głównymi ulicami miast to nowoczesne centra handlowe przyciągają obecnie największą liczbę potencjalnych klientów. Dlatego Starbucks stawia na tego typu lokalizacje i prężnie rozwija w nich swoje lokale – informuje spółka.
- Nasze kawiarnie to idealne miejsce na spędzenie czasu ze znajomymi lub biznesowy lunch - mówi Katarzyna Pijanowska, brand manager Starbucks Polska. – Galeria Bałtycka jest jednym z najbardziej popularnych centrów handlowych w regionie, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć tu swój drugi lokal. Sądzimy, że niebawem nowa przestrzeń, podobnie jak pierwsza, stanie się ulubionym miejscem spotkań mieszkańców Trójmiasta – dodaje.
Druga kawiarnia Starbucks w Galerii Bałtyckiej mieści się na poziomie zero. Jej wystrój będzie nawiązywał do przytulnych wnętrz w stylu skandynawskim, gdzie przyjemna atmosfera, sprzyja spotkaniom przy kawie. Głównym elementem dekoracyjnym obiektu będzie grafika, inspirowana pochodzeniem kluczowego produktu, czyli kawy. Nowy lokal zaoferuje Gościom 60 miejsc siedzących, będzie posiadał także zewnętrze wejście (od strony Alei Grunwaldzkiej), dzięki czemu w sezonie wiosenno-letnim, kawiarnia zyska dodatkowe 24 miejsca.
Przypomnijmy, że niedawno Starbucks informował, iż tempo rozwoju w Polsce, które oscyluje w granicach 12 otwarć rocznie, przyspieszy w kolejnych latach do około 20 otwarć w ciągu roku.
Operatorem Starbucks w Polsce jest wrocławska spółka AmRest, która zarządza marką na 7 europejskich rynkach (Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria).