Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Subway kolejny raz na celowniku organizacji prozwierzęcych

Po miesiącach przerwy spowodowanej koronawirusem Fundacja Alberta Schweitzera wraz z koalicją Open Wing Alliance wznawia kampanię przeciwko sieci Subway.
Reklama

W grudniu 2019 roku Fundacja Alberta Schweitzera wraz z koalicją Open Wing rozpoczęła ogólnoeuropejską kampanię, w ramach której firma Subway, największa na świecie sieć fast foodów, została wezwana do podniesienia standardów dobrostanu zwierząt w odniesieniu do brojlerów, czyli kurcząt hodowanych na mięso. Wiosną tego roku, w związku z epidemią SARS-CoV-2 i związanymi z nią ograniczeniami w przemyśle spożywczym, organizacje prozwierzęce wchodzące w skład koalicji, postanowiły wstrzymać kampanię do czasu powrotu sytuacji do normy.

- W marcu wstrzymaliśmy naszą kampanię przeciwko sieci Subway, nie chcąc narażać nikogo na większe ryzyko infekcji i chcąc uniknąć pogarszania się niestabilnej sytuacji ekonomicznej franczyzobiorców. Jednakże biorąc pod uwagę fakt, iż branża gastronomiczna była w stanie wznowić swoją działalność w wielu częściach Europy, a Subway posiada ugruntowaną pozycję w zakresie łańcucha dostaw, postanowiliśmy wznowić naszą kampanię - mówi Karolina Kunda-Kuwieckij, Communication & Campaigns Manager w Fundacji Alberta Schweitzera.

W dniach 22-29 lipca organizowany jest ogólnoeuropejski tydzień protestów online na różnych platformach mediów społecznościowych.

Tym razem jednak kampania nie będzie skierowana bezpośrednio do właścicieli restauracji, lecz do europejskich biur kanapkowego giganta.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum